کارگاه زیبایی

استفاده روغن بچه در روتین روزانه

سلام همراهان همیشگی مجله زیبایی پاساژما؛ امیدوارم حالتون خوب باشه میخوام راجع به خواص روغن بچه باهاتون صحبت کنم. اول یک قاشق چایخوری روغن بچه را داخل پیاله بریزید سپس یک قاشق چایخوری ژله آلوورا رو بهش اضافه کنید و بعد از آن یک قاشق چایخوری آب گل رز رو به همشون اضافه کنید.

 این ترکیب باعث درخشش پوست میشه همه را با هم دیگه ترکیب کنید با قاشق خیلی تند هم بزنید تا ظاهری شبیه کرم در بیاد اینم از شکل نهایی کرم خانگی ما حالا میتونید این کرم و شب‌ها به صورتتان بزنید و کل شب رو بزارید بمونه و صبح روز بعد صورت را بشویید.

 این ترکیب را می توانید روی همه نواحی بدن تان بزنید روی دست ها پاها و هر جایی که دلتون میخواد درخشان بشه خیلی خیلی موثره حالا بعد از یک بار امتحان خودتون متوجه میشید.

 استفاده بعدیش این هستش که شما می تونید روغن بچه رو توی لوازم آرایشتون بریزید. مثل خط چشمتون مثل کانسیلر مثل کرم پودر و چیزای دیگه. چون خواص بسزایی برای پوست صورت داره. من از روغن بچه برای خط چشم استفاده کردم و حالا با کمک براش اون رو به چشمام می زنم.

استفاده سوم، روغن بچه به عنوان پاک کننده آرایش هم استفاده می کنم، چند قطره از اون رو روی پد آرایشی بچکونید و بعد به کمکش آرایش‌تون رو پاک کنید، میبینید که چقدر عالی آرایش رو پاک میکنه. 

استفاده بعدی، من روغن بچه رو به لبهام هم میزنم و با انگشتان به آرامی ماساژ میدم و سپس با کمک یک عدد مسواک تمیز لب ها را اسکراب یا لایه برداری می کنم. روغن بچه کمک میکنه لبه های صاف و نرمی داشته باشیم. بعد از لایه برداری، با یک عدد پد لب رو تمیز می کنم. بعد از یک بار استفاده از نتیجه مطمئنم راضی خواهید بود. 

و اما استفاده آخر روغن بچه را می توانید به عنوان سرم مو هم استفاده کنید، چند قطره از این روی دستتان بچکونید و بعد از آن را روی موهایتان بمالید.

ممنون که با کارگاه زیبایی پاساژما همراه هستین. همین مطلب در صفحه اینستاگرام ما هم قرار داره و اگه بنظرتون مفید بود، لطفا اون رو با دوستانتون به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *