کارگاه زیبایی

سبیوم هیدرا یه آبرسان قهرمان

Native Instruments Kontakt VST Crack

اگه پوستت چرب یا مختلطه و‌ دوست داری یه آبرسان و مرطوب کننده خیلی خوب و درمانی داشته باشی که پوستتو از کم آبی و کدری در بیاره و خاصیت ضد جوش هم داشته باشه ما بهت کرم سبیوم هیدرا برند درمانی بایودرما رو پیشنهاد میکنیم.

همچنین اگه از راکوتان یا داکسی سایکلین و اینجور داروها استفاده میکنید و احساس کشیدگی روی پوستتون داریدباید از یک مرطوب کننده با چربی کنترل شده استفاده کنید که جوش نزنید باهاش و رطوبت ازدست رفته پوستتون برگردونه. سبیوم هیدرا مرطوب کننده پوست چرب و مختلط هست و چربی صورت رو به خوبی کنترل میکنه. این محصول تا ۲۴ ساعت رطوبت رسانی خواهد نمود.

کرم سبیوم هیدرا (پوست چرب) بایودرما یک کرم رطوبت رسان عالی بوده که پوست های کم آب را به خوب آبرسانی کرده و با ترکیبات بسیار موثرش پوست را تسکین میدهد و سبب رفع قرمزی پوست شده و آن را شاداب می سازد.

با توجه به این موضوع که تمامی پوست ها حتی پوست های چرب به صورت روزانه به یک محصول مراقبتی مرطوب کننده نیاز دارند که ضمن آبرسانی و رطوبت رسانی دچار التهاب نشوند بنابراین این کرم عالی میتواند یک گزینه مناسب باشد که پوست دهیدراته شده و خشک را به خوبی مرطوب کرده و به آن طراوت میبخشد.
این محصول باعث رفع خشکی و پوسته ریزی شده و احساس کشیدگی به وجود آمده در پوست را از بین میبرد و به خوبی بافت و ساختار پوست را بازسازی کرده و رطوبت مورد نیاز اپیدرم پوست را تامین میکند.

قیمت هیدرو سبیوم اصل در بازار چنده؟

اگه از نمونه های فیک و کپی چشم پوشی کنیم، سبیوم هیدرا اصلی توی فروشگاه های تهران و پیج های اینستاگرام مختلف از ۳۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان هم فروخته میشه! ما توی مدوکالا با قیمت مناسب امکان خرید سبیوم هیدرای اصلی رو برای شما فراهم کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *