کارگاه زیبایی

مقایسه کرم ترمیم کننده زخم و بخیه سیکالفیت و سیکابیو

جایگزین سیکالفیت

RAR Password Recover Crack

پوست سالم و درخشان یکی از عوامل مهم است که می‌تواند در زیبایی همه افراد، چه مرد و چه زن تاثیرگذار باشد اما در این میان، عوامل محیطی و البته آسیب های زیادی ممکن است به راحتی و به مرور زمان سلامت پوست افراد را با خطر جدی مواجه کند. متاسفانه هر یک از این عوامل باتوجه به ماهیتی که دارند، زیبایی و لطافت پوست را تهدید می کنند.

برای مثال، استفاده مداوم و نا آگاهانه از محصولات آرایشی نامرغوب باعث خواهد شد تا منافذ پوست شما به مرور زمان بسته شوند که اثرات منفی آن شامل ایجاد انواع جوش، آکنه و چرب شدن پوست خواهد. عمق فاجعه زمانی شروع می شود که هر کدام از این موارد پس از مدتی و به دلایل مختلف، ممکن است ترکیده شوند و در نهایت، اثرات و جای آن ها روی پوست شما تا مدت‌ها باقی بماند.

اصولا تمامی سلول های پوست توان ترمیم کنندگی بسیار ضعیفی دارند. این مسئله زمانی آشکار می شود که به جای زخم یا سوختگی خود یا اطرافیان دقت کنید؛ به ندرت پیش می آید این اثرات به راحتی از از بین بروند و در یک کلام، همیشه قابل رویت هستند. این مسئله از لحاظ روحی نیز روی افراد تاثیر می گذارد و به دلیل ماندگاری و ظاهر ناخوشایند آن ها، حتی بیشتر از زمان ایجاد زخم آزار دهنده هستند. تمام این مسائل و مشکلات را ذکر کردیم تا در نهایت به یک نتیجه اصولی و پاسخ صحیح برسیم: همه این موارد با استفاده از محصولات درجه یک و قابل اعتماد با نام محصولات ترمیم کننده قابل حل خواهد بود.

تصویر کرم ترمیم کننده زخم سیکالفیت اون

معرفی کرم ترمیم کننده سیکالفیت از برند فرانسوی اون

بر کسی پوشیده نیست که کشور فرانسه در زمینه تولید عطرهای بی‌نظیر، محصولات آرایشی و البته مراقبت از پوست حرف های زیادی برای گفتن دارد. اون نیز متعلق به همین کشور بوده و تمامی تمرکز خود را برای از بین بردن مشکلات پوستی و ارائه بهترین محصولات ممکن گذاشته است.

جالب است بدانید منشا تمامی این محصولات، چشمه درمانی آب اون است که خاصیت ترمیم کنندگی و ضد التهاب عجیبی دارد.حال که تا حدی با برند این محصول محبوب آشنا شدید، بهتر است به ترکیبات استفاده شده در کرم سیکالفیت اون اشاره‌ای داشته باشیم. سراغ بهترین ترکیب استفاده شده در این محصول یعنی سوکرالفیت میکرونایزشده می رویم. این ترکیب یکی از موارد مهم و حیاتی در این کرم فرانسوی است که به دلیل ماهیت خاص خود، به راحتی می تواند به عنوان ترمیم کننده قوی، ضد التهاب و البته مهم تر از همه، محافظت کننده عمل کند. جالب است بدانید همه این موارد ویژه در کنار هم، باعث خواهند شد تا به مرور زمان، یک پانسمان نامرئی روی زخم ایجاد شود که واقعا جالب و شگفت انگیز است. ناگفته نماند که سوکرالفیت میکرونایزشده، انواع مختلفی از ترشحات ایجاد شده که به دلیل زخم ایجاد شده اند را کنترل می‌کند.

علاوه بر این ترکیب، نباید نقش سولفات مس و روی موجود در کرم ترمیم کننده اون را دست کم گرفت. این موارد از خاصیت آنتی‌باکتریال بالایی برخوردار هستند و در نتیجه می توانند به موقع، از بروز و ایجاد عفونت‌های مختلف جلوگیری کنند. بررسی کوتاه کرم ترمیم کننده سیکالفیتبهترین گزینه برای سوختگی ناشی از ادرار و البته پوست های تحریک شده فاقد هرگونه پارابن و اسانس اضافیقابل استفاده برای مواردی مانند جای بخیه، جای زخم و ترک لب، امکان استفاده بدون نگرانی برای نوزاد و کودک ساختار کرمی التیام بخش و ترمیم کننده بی نظیرخاصیت ضد قارچ و ضد باکتری، کاربردی برای درمان بعد از عمل های جراحی مانند پیلینگ و لیزر، قابلیت ایجاد یک لایه محافظتی بسیار قوی بر روی پوست بهترین روش استفاده براساس تجربه مصرف کنندگان و نحوه استفاده درج شده روی جعبه محصول، توصیه می شود در ابتدا ضایعه یا همان زخم ایجاد شده را به صورت کاملا بهداشتی پاکیزه کنید. سپس مجاز خواهید بود روزی ۲ مرتبه مقدار مناسبی از کرم ترمیم کننده اون را روی ناحیه مورد نظر بمالید. همچنین توصیه می‌شود برخلاف بسیاری از محصولات، این کرم ترمیم کننده را درون یخچال نگه ندارید.

ترکیبات موثر کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون

کرم ترمیم کننده اون با ایجاد لایه محافظ روی پوست موجب ترمیم بافت پوست، رفع التهاب پوست شده و آنتی باکتریال و التیام‌بخش است. این محصول حاوی ترکیبات موثر زیر است:

سوکرالفیت میکرونایزشده

این ترکیب ویژه دارای اثر چندگانه از جمله التیام بخش، محافظت کننده و ترمیم کننده با ایجاد پانسمان نامرئی روی زخم است. همچنین موجب کنترل ترشحات زخم به علت ترکیب آلومینیوم و تحریک آنژیوژنز در محل ترمیم برای تسریع خون‌رسانی به محل آسیب‌دیده خواهد شد.

زینک اکساید

این عنصر موجب محافظت از پوست در برابر اثرات مضر آفتاب و کمک به تسریع فرآیند ترمیم می‌شود.

آب اَون، سوکرالفیت، سولفات مس و روی

سیکالیفت اون با با وجوداین ترکیبات و با اثر سینرژیسم خود یک آنتی‌باکتریال و جلوگیری‌کننده از ایجاد عفونت است.

ویژگی های کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون

  • ترمیم کننده، آنتی باکتریال و التیام بخش با ساختار کرمی برای ایجاد لایه محافظ (semi-occlusive) روی پوست
  • مناسب برای ترمیم انواع زخم، جای بخیه، سوختگی پای نوزاد، ترک لب، شقاق نوک سینه و…
  • مناسب برای بعد از اعمال درماتولوژیک (مانند پیلینگ، لیزر درمانی و اعمال جراحی و …)
  • برای پوست های تحریک شده و سوختگی ناشی از ادرار
  • ضد عفونی کننده زخم‌ها، بخیه و بعد از اعمال جراحی
  • مناسب برای التهاب پوست‌هایی بدون ترشح
  • جلوگیری از ماندن جای زخم و ضد التهاب
  • مناسب برای نوزادان، کودکان و بزرگسالان
  • ضد باکتری، ضد قارچ و ضد پروتوزوا
  • فاقد اسانس و پارابن

چطور مصرف کنیم

روزی دو بار لایه ضخیمی از کرم ترمیم کننده اون را روی ناحیه آسیب دیده قرار دهید.

لطفا دقت کنید

استفاده از شوینده‌ها و صابون‌ها قبل از استفاده از محصول توصیه می‌شود.

روی زخم دارای ترشح استفاده نشود.
دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

تصویر ترمیم کننده زخم سیکابیو بایودرما

معرفی ترمیم کننده سیکابیو از برند فرانسوی بایودرما

کرم سیکابیو بایودرما ترمیم کننده سریع پوست است که خارش، سوزش و جراحت پوست را تسکین می دهد. این کرم التیام بخش به خاطر وجود زینک، از تکثیر باکتری ها جلوگیری می کند.

کرم ترمیم کننده بایودرما مدل سیکابیو با خاصیت آنتی باکتریال و ضد عفونی کننده، از رشد و فعالیت میکروب ها و باکتری ها بر روی نقاط آسیب دیده پوست جلوگیری کرده و پوست را از آسیب های عوامل خارجی محفوظ می دارد. علاوه بر این کرم ترمیم کننده بایودرما مدل سیکابیو با ترمیم لایه محافظ پوست و تقویت سلولهای پوستی و افزایش مقاومت آنها، زخم، جراحت و قرمزی ایجاد شده بر روی پوست را بهبود می بخشد. این کرم بسیار مؤثر در کاهش درد و تسکین خارش ناشی از آسیب های وارد شده به سلولهاس پوستی است.

ساختار کرم ترمیم کننده بایودرما مدل سیکابیو به گونه ای است که با ایجاد پانسمان نامرئی بر روی قسمت های آسیب دیده پوست، به بهبود و از بین رفتن عوارض ناشی از آسیب ها کمک می کند. لازم به ذکر است که در فرمولاسیون کرم ترمیم کننده بایودرما مدل سیکابیو از هیچ گونه رنگ و اسانس های خوشبو کننده استفاده نشده و هیچ گونه آسیب و حساسیتی بر روی پوست ایجاد نمی کند. این کرم با اثر بخشی سریع، خارش و سوزش پوست را متوقف نموده و با خاصیت مرطوب کنندگی خود، از احساس کشیدگی بر روی قسمت های آسیب دیده پوست جلوگیری می نماید.

ویژگی های کرم ترمیم کننده بایودرما مدل سیکابیو

  • حاوی ترکیب مس و Resveratrol برای بهبود سریع زخم
  • دربردارنده زینک اکساید برای التیام و تسکین پوست
  • حاوی عصاره تاک به عنوان عامل ضد التهاب و ضد قرمزی
  • ترمیم کننده قوی زخم های غیر ترشحی
  • دارای عوامل مرطوب کننده
  • افزایش سرعت روند ترمیم پوست
  • کاهش درد و تسکین خارش
  • ضد عفونی کننده
  • ایجاد پانسمان نامرئی
  • قابل استفاده روی بخیه
  • عاری از رنگ و اسانس
  • ضد حساسیت

روش استفاده از کرم ترمیم کننده پوست بایودرما مدل سیکابیو

۲ مرتبه در روز،  لایه ضخیمی از کرم ترمیم کننده پوست بایودرما مدل سیکابیو را روی پوست آسیب دیده بمالید و در صورت نیاز تکرار نمایید. توجه داشته باشید که از این کرم برای قسمت های داخلی همچنین رفع قرمزی و برافروختگی ناشی از لیزر استفاده نکنید.

روش مصرف :

روزانه ۲ الی ۳ بار به صورت لایه ضخیمی روی جراحت (نواحی آسیب دیده) استفاده شود.

هشدار :

در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال و نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

توجه :

استفاده از شوینده ها و پاک کننده ها در کنار این محصول پیشنهاد می شود.

فواید استفاده از کرم سیکابیو بایودرما چیست؟

کرم سیکابیو بایودرما، یک کرم مرطوب کننده و ترمیم کننده سریع است که خارش، سوزش و جراحت پوست را تسکین می دهد. این کرم التیام بخش، به خاطر وجود زینک، از تکثیر باکتری ها جلوگیری کرده و به علاوه اسید هیالورونیک و سایر عوامل مرطوب کننده باعث ایجاد یک لایه نفوذ ناپذیر نسبت به هوا شده تا زخم زودتر بهبود پیدا کند. کرم سیکابیو بایودرما با تقویت و بازسازی اپیدرم پوست آن را به بهترین شکل ترمیم می کند. در این کرم از ترکیب مس و Resveratrol استفاده شده که خاصیت تسکین و بهبود زخم را تسریع می کند.

مواد موثر در کرم سیکابیو بایودرما :

زینک اکساید :

التیام بخش و تسکین دهنده، آنتی باکتریال، محافظت پوست در برابر عوامل مضر تماسی

عصاره جلبک های لامیناریا اوکرولئوکا :

خاصیت نگهداری رطوبت پوست را بهبود می بخشند.

عصاره تاک :

ضد التهاب و ضد قرمزی

چگونه از پوست های آسیب دیده محافظت کنیم؟

پوست اولین لایه دفاعی در برابر عوامل آسیب رسان خارجی است که به صورت محافظ و عایق عمل می کند. وقتی دچار آسیب و یا تحریک می شود، بیشتر از قبل حساس و نفوذ پذیر می گردد و ظاهر آن نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. برای ترمیم پوست آسیب دیده و پیشگیری از عفونت، زخم را با مواد ضد عفونی کننده ملایم تمیز کنید. از ترمیم کننده مناسب استفاده کنید و از زخم در برابر آفتاب محافظت کنید.

نتیجه گیری

هر دو کرم با حجم ۴۰ میل در زمان نوشتن این مطلب با قیمت حدود ۴۰۰ هزار تومان به فروش میرسد. سیکالفیت از قدیم وارد ایران شده بوده و بیشتر از سیکابیو در ایران شناخته شده است. در کارایی به نظر هر دو بسیار موثر هستند و به ترمیم زخم به خوبی کمک می کنند. باید دقت نمود که هر دو کرم در زمانی که هنوز زخم تازه است و به طور کامل بازسازی نشده باید استفاده شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود. در صورتی که زخم شما قدیمی است و قصد دارید یا گوشت اضافه جای زخم را از بین ببرید این دو کرم کارساز نبوده و باید از کرم های لایه بردار و اسکراب مناسب استفاده نمایید.

در ادامه هر دو کرم در فروشگاه مدوکالا با تضمین اصالت برای خرید با بهترین قیمت موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *