کارگاه زیبایی

کدام میسلار واتر بایودرما برای کدام پوست؟

Just Shapes Mac Game

چه زمانی از میسلار واتر استفاده کنیم؟

از آنجایی که پس از استفاده از میسلار واتر به شستشوی مجدد با آب نیاز نیست؛ بهتر است در زمانی که به آب دسترسی ندارید از این آب‌های پاک کننده استفاده نمایید و در مواقع عادی روتین شستشوی پوست خود با محصولات پاک کننده را انجام دهید. برای مثال، زمانی که در سفر به‌ویژه سفر با هواپیما هستید یا زمانی که به دلایلی مانند سزارین در بیمارستان می‌مانید و یا شب‌هایی که بسیار خسته هستید، میسلار واتر بسیار کمک کننده است.

میسلار واتر چگونه عمل می‌کند؟

نام میسلار واتر از «میسل ها» (micelles) گرفته شده است که در واقع، مولکول‌های پاک کننده غوطه‌ور در آب هستند. هنگامی که محصول را بر روی پوست خود قرار می‌دهید، مولکول‌های پاک کننده پوست را از ناپاکی‌ها تمیز کرده و به کمک آب، این چربی و ناپاکی‌ها را از پوست جدا می‌کنند.

میسلار واتر بسیار ملایم بوده اما برای زدودن کامل چربی و آرایش از روی پوست کاملاً قوی است و نیاز به هیچ پاک کننده دیگری در کنار آن برای تمیز کردن صورت وجود ندارد.

میسلار مناسب پوستهای حساس بایودرما (درب صورتی)

محلول میسلار پاک کننده آرایش صورت و چشم Sensibio H2O، یک پاک کننده ملایم برای صورت و چشم برای انواع پوست حتی پوست های حساس است و به راحتی آرایش های ضد آب را نیز پاک می کند. این محصول علاوه بر این که پاک کننده آرایش است، التیام بخش پوست های حساس نیز می باشد و باعث ایجاد تحمل پذیری بالا برای پوست می شود.

این محلول نیاز به شستشو با آب ندارد و فاقد عطر و الکل و پارابن است. اگر شما پوستی حساس و تحریک پذیر دارید این محلول با پوست شما بسیار سازگار است و به دلیل دارا بودن عصاره خیار و ویتامین C سوزش و قرمزی پوست شما را کاهش می دهد و همچنین حس طراوت و شادابی را به پوست شما بازمی گرداند. این محلول یک پاک کننده کامل است که نه تنها آرایش صورت بلکه تمامی آلودگی ها و فلزات سنگین را با بالاترین میزان پاک کنندگی (۹۹%) و بدون آسیب رسانی به پوست پاک می کند.

در هر زمانی از روز می توان از آن استفاده کرد و هیچ محدودیتی در تعداد دفعات استفاده از آن وجود ندارد. در هر ۲ ثانیه یک بطری از این محصول در دنیا به فروش می رسد!

ویژگی های میسلار مناسب پوستهای حساس بایودرما:
مناسب انواع پوست حتی پوست های حساس
پاک کننده ملایم صورت و چشم
پاک کننده آرایش و آلودگی
بدون نیاز به آبکشی
با قابلیت پاک کنندگی آرایش های ضد آب
التیام بخش
بدون ایجاد قرمزی و احساس سوزش بر روی پوست
حاوی عصاره خیار و ویتامین C
فاقد الکل، پارابن و عطر

میسلار مناسب پوست های مختلط و چرب بایودرما (درب سبز)

این محصول بایودرما، یک پاک کننده مناسب برای پوست های مختلط تا چرب و مستعد آکنه می باشد. این محلول که محصول کشور فرانسه می باشد بدون ایجاد کوچکترین خشکی و یا احساس کشیدگی، تمام آلودگی ها را از سطح پوست پاک میکند و ترشح سبوم را به حالت طبیعی باز می گرداند. سبیوم محلول H2O بایودرما ترشح چربی پوست را تنظیم می کند و از ایجاد جوش جلوگیری خواهد کرد.

همچنین کاملا مناسب افرادیست که در اثر جراحی بینی، در ناحیه پیشانی، بینی و چانه دارای پوستی چرب و براق هستند. سبیوم محلول H2O بایودرما غیر کومدون زا می باشد و حاوی عوامل ضد عفونی کننده ای است که عمق اپیدرم پوست را پاک می کند و تحمل پذیری پوست را تضمین خواهد کرد. از این محصول میتوانید حتی برای پاک کردن ‌آرایش‌های دور چشم و مواد آرایشی ضد آب استفاده کنید. نیازی به شستشو با آب ندارد.

ویژگی های میسلار مناسب پوست های مختلط و چرب بایودرما:
پاک کننده آرایش و الودگی
مناسب پوست های نرمال مختلط و چرب
کنترل چربی پوست
کوچک کننده منافذ
از بین برنده جوش و جلوگیری از ایجاد مجدد جوش
آبرسان
غیر حساسیت زا

میسلار مناسب پوست های دهیدراته و خشک بایودرما (درب آبی)

شما که دارای پوستی خشک هستند با انتخاب این میسلار واتر با کیفیت و مناسب به هنگام پاک کردن آرایش خود هر روز پوست خود را آبرسانی و مرطوب کنید.

این محصول فاقد مواد مضر و شیمیایی می باشد و با ترکیبات طبیعی که در ساختار آن استفاده شده است به راحتی می تواند پوست شما را از مواد آرایشی پاکسازی و پوست شما را آبرسانی و رطوبت رسانی کند. همچنین از خشک شدن آن جلوگیری می کند. این محصول مخصوص پوست های حساس و کم آب می باشد و به شما کمک می کند بدون ایجاد حساسیت و آلرژی با خیال راحت پوست صورت خود را پاکسازی کنید .

این محصول علاوه بر خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست می تواند منافذ پوستی را از چربی های اضافی، آلودگی ها و باکتری ها بدون اینکه منافذ پوستی را مسدود و تنفس پوستی را مختل کند پاکسازی کند.

ویژگی های میسلار مناسب پوست های دهیدراته و خشک بایودرما:
مناسب برای پوست های حساس و کم آب
آبرسان و مرطوب کننده پوست صورت
پاک کننده مواد آرایشی
پاکسازی منافذ پوستی بدون مسدود کردن آنها
عدم نیاز به شستشو با آب
فاقد مواد شیمیایی و مضر مثل: پارابن و…

چگونه از میسلار واتر استفاده کنیم؟

یک گلوله پنبه‌ای را به میسلار واتر آغشته کرده و صورت خود را به‌آرامی پاک کنید. اگر از این محصول برای پاک کردن آرایش استفاده می‌کنید، اطراف چشمان خود را نیز با دقت تمیز کنید. استفاده از میسلار واتر برخلاف برخی دیگر از شوینده‌های صورت، بلامانع است. همانطور که قبلا ذکر شد، پس از پاک کردن صورت با میسلار واتر نیازی به شستشوی مجدد با آب نیست اما باید از سرم یا مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *