کارگاه زیبایی

بررسی و مقایسه بهترین شامپوهای ضد ریزش مو

همه‌ی ما می‌دانیم که تراکم مو با افزایش سن و به مرور زمان، کمتر خواهد شد. درست است که همه‌ی آدم‌ها کچل نمی‌شوند، اما اکثریت افراد نازک شدن و کم حجم شدن موها را تجربه خواهند کرد. در بهترین حالت، همزمان با سفید شدن موها، خط رویش آن‌ها عقب می‌رود. این مطلب برای همه‌ی افراد، در تمام سنین مناسب است، چراکه ریزش مو فقط دشمن زیبایی نیست، بلکه قاتل اعتماد به نفس هم هست.

در این بخش راه‌هایی توصیه شده است که با کمک آن‌ها می‌توانید علاوه بر جلوگیری از کم پُشت شدن موها، مانع ریزش آن‌ها شوید.

  •  به موهای خود استراحت دهید و برای مدتی از اتو مو و دیگر حالت دهنده‌های حرارتی استفاده نکنید. گرما به ساقه‌ی موها آسیب می‌زند و باعث خشکی، شکنندگی و در نهایت ریزش آن‌ها می‌شود.
  •  بیش از اندازه شانه نکشید. نیازی نیست موهایتان را مدام شانه کنید. یکبار قبل از حمام و یکبار صبح قبل از خارج شدن از منزل کافی است.
  • جهت فرق خود را عوض کنید. فرقی نمی‌کند استایل معمول موهای شما چیست، هر چند وقت یکبار آن را عوض کنید. به عنوان مثال اگر هر روز، فرق وسط باز می‌کنید، هر چند وقت یکبار فرق کج را امتحان کنید. اینکار فشار مداوم را از روی ریشه‌ی موها بر می‌دارد.
  • شامپوهای ضد ریزش را جایگزین شامپو های معمولی کنید. استفاده ی ۱ یا ۲ بار در هفته از شامپوهای ضد ریزشی که با موهای شما سازگاری دارد، در همان روزهای اول تاثیر خود را نشان میدهد.

فراموش نکنید که پیشگیری بهتر از درمان است؛ به جای آن‌که اجازه بدهید موهایتان از دست بروند و کلاه گیس استفاده کنید، از همین امروز جلوی ریزش آن‌ها را بگیرید.

تعدادی از بهترین شامپوهای ضد ریزش جهان را به شما معرفی میکنیم و مزایا و معایب آنها را بررسی میکنیم و در آخر نتیجه گیری خواهیم کرد.

۱. شامپو آلپسین C1 کافئین

شامپو ضد ریزش آلپسین برای کنترل ریزش مو ارثی فرموله شده است. این شامپو حاوی کافئین است و پس از استفاده جذب ریشه موها می شود. به همین دلیل ورزشکاران در استفاده از این شامپو باید دقت کنند. زیرا ترکیبات آن در ریشه و فولیکول های مو قابل تشخیص است و منجر به دوپینگ می شود.

البته باید بدانید بسیار از مصرف کنندگان این شامپو بعد از قطع مصرف، دچار ریزش شدیدتری نسبت به قبل خواهند شد، چرا که ماده موثر این شامپو کافئین است و کافئین در ریشه موها وابستگی ایجاد میکند، در صورتی که مصرف این شامپو پس از مدتی طولانی قطع شود، احتمال ریزش شدید بسیار زیاد است.

اثرات شامپو‌های آلپسین برای کاهش ریزش مو

در آلوپسی آندروژنتیک، ریشه‌های مو نسبت به هورمون DHT واکنش نشان می‌دهند که تولید شده از هورمون مردانه تستوسترون است و باعث ریزش مو می‌شود. یک نشانه معمولی از ریزش موی ارثی – حداقل در مردان – خط مو است که در حال عقب رفت است. این منطقه بالای معابد است که با افزایش سن کل سر طاس می‌شود. در زنان، ریزش موی ارثی تا حدودی متفاوت است. موها در امتداد قسمت میانی ریزش می‌کنند. البته ریزش کامل مو در خانم‌ها بسیار نادر است، اما ممکن است اتفاق بیفتد. به هر حال، زنان و مردان می‌توانند از این شامپو در برابر ریزش مو استفاده کنند.

آلپسین چگونه باعث کاهش ریزش مو می‌شود؟

آلوپسی آندروژنتیک در اثر حساسیت بیش از حد فولیکول‌های مو به هورمون DHT ایجاد می‌شود.  شامپو آلپسین حاوی کافئین است. این ماده فعال ریشه مو را تغذیه می‌کن. به لطف این شامپو، کافئین نیز دقیقاً در جایی که لازم است – مستقیماً به ریشه مو – منتقل می‌شود. به هر حال، می‌توان از شامپو Alpecin برای کم کردن ریزش مو و به عنوان یک اقدام پیشگیرانه از سال‌های نوجوانی استفاده کرد. شامپوهای آلپسین نه تنها در برابر ریزش مو موثر هستند بلکه برای درمان موهای چرب و شوره سر نیز کارایی بسیار زیادی دارند.

نحوه استفاده از شامپو آلپسین برای مو

 استفاده از شامپو Alpecin نسبتاً ساده است. نحوه کار آن این است: شامپو را روی موهای مرطوب بمالید و ماساژ دهید تا کف کند. سپس بگذارید حدود دو تا پنج دقیقه روی موها بماند. آلپسین مستقیماً به پوست سر باید مالیده شود و بعد از آن باید آبکشی را انجام دهید.

نظر افراد مختلف درباره شامپو آلپسین

بیشتر نظرات در مورد آلپسین در سطح اینترنت مثبت است. برخی از کاربران در توضیح تجربیات خود هنگام استفاده از این شامپو نوشته‌اند که اگر به صورت منظم مورد استفاده قرار بگیرد، موها ضخیم‌تر می‌شوند. از آنجایی که شامپوهای آلپسین اغلب حاوی مواد روی و نیاسین است که از فاکتورهای مهم رشد برای مو به شمار می‌رود. اولین نتایج و اثرات آن را می‌توان پس از حدود سه ماه مشاهده کرد. این همان نکته‌ای است که بیش از ۶۰ درصد کسانی که از شامپوی Alpecin استفاده کرده‌اند، به آن اشاره می‌کنند.

البته نباید فراموش کرد که یک رژیم غذایی ناسالم و فاقد ویتامین و مواد معدنی باعث ریزش مو می‌شود. اگر می‌خواهید کاری برای پوست سر و کیفیت مو خود انجام دهید، در کنار استفاده از این شامپوها باید یک رژیم غذایی متعادل با میوه و سبزیجات فراوان داشته باشید.

برخی ویژگی های آلپسین C1

  • جلوگیری از ریزش مو
  • تحریک کننده رشد مو
  • تقویت موهای ضعیف شده
  • پرپشت شدن موها
  • رشد مجدد موهای از دست رفته
  • پاک کننده گیاهی با فرمولاسیون قابل تجزیه در طبیعت
  • مناسب برای انواع مو و قابل استفاده مداوم در طول سال
  • حجم:  250 میل

ترکیبات شامپو ضد ریزش آلپسین :

این شامپوی آلپسین با ترکیبات مغذی حاوی کافئین است که باعث تقویت و بازسازی مو می شود.

مواد موثر در شامپو آلپسین C1 که سبب تقویت ریشه موها و کاهش ریزش مو می گردند عبارتند از:

عنصر روی(زینک)

پروتئین گندم هیدرولیز شده

ویتامین B3 (نیاسینامید)

ویتامین B5 (پانتنول)

روغن کرچک به شکل هیدروژنه

کافئین

۲. شامپو ضدریزش مو فیتو مدل فیتو لیوم

برند فرانسوی فیتو نیز یکی دیگر از بهترین برند های تولید کننده شامپو میباشد که توانسته با تولید شامپو های با کیفیت محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم سرتاسر جهان پیدا کند. و این شامپو نیز یکی از بهترین محصولات این برند میباشد که به دلیل داشتن ویتامین ها ی ضروری پوست سر میتواند از ریزش موهای سر جلوگیری کند. همچنین خاصیت چربی زدایی این شامپو نیز میتواند برای افرادی که از چربی مو و ریزش مو به صورت همزمان رنج میبرند یک نقطه قوت باشد.

شامپو درمانی فیتولیوم فیتو ضدر ریزش هورمونی است. شامپو فیتولیوم فیتو، با فرمولاسیون حاوی عصاره های گیاهی تقویت کننده و محرک رشد مو باعث تقویت ریشه مو شده و از طریق مکانیسم های موثر به درمان ریزش موی دایمی کمک قابل توجهی می کند. این شامپ تقویت کننده ریشه موها ، برای آقایان و خانم هایی که دچار ریزش موی هورمونی هستند بسیار توصیه می شود.

مناسب پوست سر حساس موی نازک ریزش مو هورمونی آقایان و بانوان دارای مدل ریزش آقایان

شامپو تقویت کننده فیتولیوم برای موهای نازک، پوست سر را برای درمان فیتولیوم ۴ آماده می کند. عصاره رویبوس که به دلیل خاصیت محرک و تقویت کنندگی معروف است و پوست سنچون پوست سر را تقویت کرده و به پیاز مو انرژی می بخشد.

عناصر کمیاب ویتامین B3 و روی همراه با عصاره های جینسینگ و مریم گلی، شادابی و استحکام را به موها باز می گرداند. این مجموعه از مواد انرژی زا پوست سر را آماده می کند و عملکرد فیتولیوم ۴ را برای بازگرداندن تراکم، شادابی و استحکام مو تقویت می کند. رایحه ۱۰۰% طبیعی. گزینه های محصول موجود به شرح زیر است

عصاره رویبوس و پوست سینچونا به پوست سر انرژی می بخشد و موها را تقویت می کند و انرژی و استحکام را به آن باز می گرداند. برای انواع مو شامپو تقویت کننده فیتو فیتولیوم یک جایگزین موثر و طبیعی برای درمان های شیمیایی ریزش مو است. مناسب انواع مو از جمله چرب، موج دار، خشک، مجعد، ضخیم، آسیب دیده، انواع مو، تقویت کننده و ترمیم کننده انتهایی، وز، پیر، ظریف، بافت مخلوط و صاف است.

بنابر این اگر شماهم جزو افرادی هستید که به دنبال بهترین شامپو برای ریزش مو خارجی میگردید این محصول فرانسوی و باکیفیت میتواند بهترین گزینه برای شما باشد. لازم به ذکر است قیمت این محصول به دلیل کیفیت و تاثیر گذاری بسیار زیاد نسبت به سایر شامپو ها کمی بیشتر میباشد.

برخی ویژگی های شامپو فیتولیوم

  • تقویت‌کننده ریشه موها
  • برای شستن موی در حال ریزش مزمن
  • آماده‌سازی پوست سر برای پذیرش اثرات درمانی سرم فیتولیوم ۴
  • برای آقایان و خانم‌هایی که دچار ریزش موی هورمونی هستند
  • ویتامین B3 و الیگوالمنت‌های روی به همراه عصاره جینسنگ و  مریم‌گلی به موها استقامت و شادابی می‌دهند

نحوه استفاده از شامپو فیتولیوم

قبل از استفاده از سرم فیتولیوم ۴ استفاده شود. موها را خیس کنید. مقدار مناسبی از شامپو را کف سر پخش نموده با ملایمت ماساژ دهید. بعد از ۲ دقیقه به‌طور کامل آبکشی نمایید.

ترکیبات شامپو فیتولیوم

جینسینگ
شادابی و استحکام مو

عصاره کینا یا گنه گنه (غنی از کینین)
انرژی‌زایی به پیاز مو، تقویت پوست سر؛ این گیاه به خاطر استقامتش در شرایط سخت (به علت ریشه‌های بسیار قوی) شناخته‌شده است.

عصاره رویباس (چای قرمز)
محرک، تقویت‌کننده، تونیک، آنتی‌اکسیدان، آرام‌بخش

ویتامین B3
شادابی و استحکام مو

زینک
شادابی و استحکام مو

عصاره مریم‌گلی
شادابی و استحکام مو

۳. شامپو ضد ریزش ایوروشه anti chute

ایوروشه برند فرانسوی شناخته شده لوازم آرایشی و بهداشتی است که در سال ۱۹۵۹ توسط موسس آن ایوروشه راه اندازی شد. مراحل ساخت محصولات ایوروشه از کاشت تا ساخت محصول زیر نظر متخصصان این شرکت انجام می شود. این برند هم اکنون با بیش از ۵۰ سال سابقه در تولید محصولات کاملا طبیعی و ارگانیک در ۸۸ کشور دنیا فعالیت دارد و در حال حاضر یکی از بهترین برندهای آرایشی در کشور فرانسه است.

شامپوی ضدریزش ایو روشه حاوی عصاره‌ی لوپین (لوبیا سفید) است که پروتئین بالایی دارد و تاثیر آن در کنترل مکانیزم اصلی ریزش مو بی‌نظیر است. این شامپو با خون‌رسانی مناسب‌تر به پیاز مو و همچنین قابلیت تحریک گردش خون مویرگی کف سر، باعث تقویت و تغذیه‌ی موها می‌شود. اگر به‌عنوان شامپوی دائم استفاده شود و پس از اتمام دوره‌ی درمان، ۸۵ درصد کاهش ریزش مو را مشاهده کرد.

شامپو ضدریزش ایوروشه غنی شده با عصاره های غنی از پروتئین در دانه های لوپین سفید گیاهی، که از رشد مو حمایت می کند و از ریزش آن جلوگیری می کند. در حالی که با بافت سبک بدون سولفات از تشکیل مو پشتیبانی می کند، به ریشه مو اجازه تنفس می دهد و به تعادل ترشح سبوم کمک می کند که ریزش مو را تسریع می کند. شرایطی را فراهم می کند که موهای قوی تر، متراکم تر و شاداب تر داشته باشید.

 ریزش مو خوشایند نیست و بین خانم و آقا بودن تفاوتی وجود ندارد. بیشتر کمپانی‌های مرتبط برای این مشکل، راه‌های درمانی ارائه کرده‌اند که در بین آن‌ها «ایو روشه» (Yves Rocher) یکی از بهترین‌هاست. شامپوی ضدریزش ایو روشه حاوی عصاره‌ی لوپین (لوبیا سفید) است که پروتئین بالایی دارد و تاثیر آن در کنترل مکانیزم اصلی ریزش مو بی‌نظیر است. این شامپو با خون‌رسانی مناسب‌تر به پیاز مو و همچنین قابلیت تحریک گردش خون مویرگی کف سر، باعث تقویت و تغذیه‌ی موها می‌شود. تاثیر معجزه‌آسای این شامپو در کنار سرم ضدریزش موی همین برند پس از سه ماه استفاده، مشکل را به‌کلی برطرف می‌کند؛ البته اگر ریزش مو به دلیل بیماری‌های خاص نباشد. این شامپو موها را به ملایمت پاک کرده و باعث افزایش خون در ریشه‌ی موها می‌شود. عصاره‌ی لوپین موجود در شامپو ضدریزش در پرتر دیده‌شدن و شادابی مو تاثیر فوق‌‌العاده‌ای دارد. این شامپو برای انواع موها مناسب است و می‌تواند به‌عنوان شامپوی دائم استفاده شود و پس از اتمام دوره‌ی درمان، ۸۵ درصد کاهش ریزش مو را مشاهده کرد. این شامپو در حجم ۳۰۰ میلی‌لیتر و توسط فرانسه تولید شده است. برای گرفتن نتیجه بهتر میتوانید از این محصول در کنار سرم ضد ریزش مو ایوروشه استفاده کنید.

ترکیبات گیاهی شامپو ضد ریزش بدون سولفات ایوروشه

شامپو ضد ریزش ایوروشه مکمل درمانی جهت آماده سازی پوست سر، به منظور جذب بهتر سرم ضد ریزش می باشد. موها را به ملایمت تمیز نموده و باعث افزایش جریان خون در ریشه موها می گردد. عصاره لوپین ( لوبیای سفید)  به کار رفته در این محصول با خون رسانی بیشتر به پیاز مو و همچنین قابلیت تحریک گردش جریان خون مویرگ های کف سر ، باعث تقویت و تغذیه موها شده و موها شاداب تر، مقاوم تر و به وضوح پر پشت تر می شوند.

  1. عصاره لوپین سفید پرورش یافته در فرانسه
  2. پاک کننده گیاهی با فرمولاسیون قابل تجزیه در طبیعت
  3. مناسب برای انواع مو و قابل استفاده مداوم در طول سال

برخی ویژگی های شامپو ضد ریزش ایوروشه:

  • ضد ریزش
  • فاقد سیلسکون و پارابن
  • کاهش ۸۵ درصدی ریزش در اتمام دوره
  • حاوی عصاره‌ی لوپین
  • خون رسانی بهتر به پیاز مو
  • مناسب برای انواع مو
  • حجم ۳۰۰ میلی‌لیتر

شامپو ضد ریزش مو ایوروشه محصولی ایده آل برای پاکسازی ملایم موها و داشتن موهایی قوی تر می باشد. و همچنین شامپو ضد ریزش مو ایوروشه ریشه موها را عمیقا تغذیه می کند و از این طریق ریزش موها را بطور چشم گیری کاهش می دهد.

ترکیبات ارگانیک شامپو ضد ریزش مو ایوروشه حاوی میزان قابل توجهی گیاه آگاو و عصاره لوپین سفید است که هر کدام فواید بیشماری برای سلامت موها دارند. گیاه آگاو موجود به میکروسیرکولاسیون پوست سر ( باز کردن فولیکول‌ های مو و تحریک گردش خون در مویرگ‌ های پوست سر ) کمک زیادی می کند. به علاوه مواد مغذی مورد نیاز را به ریشه های مو می رساند. عصاره لوپین سفید که سرشار از پروتئین است؛ رشد موها را تسریع می بخشد و به توقف ریزش موها کمک شایانی می کند.

شامپو ضدریزش مو ایوروشه افزایش دهنده رشد مو با فرمولاسیون بدون سولفات موجب تنفس پوست سر نیز می گردد و میزان سبوم پوست سر را که مهم ترین عامل ریزش موها می باشد؛ کنترل می کند.

نتایج حاصل از آزمایش متخصصان:

۷۲ درصد مصرف کنندگان کاهش و کند شدن ریزش موها، افزایش رشد طولی موها و ایجاد ظاهری سالم در موهایشان را گزارش کرده اند. ۸۲ درصد مصرف کنندگان گزارش کردند که بلافاصله بعد از شستشو، موهایشان نرم تر و لطیف تر می شود.

روش مصرف شامپو ضد ریزش ایوروشه:

۲ تا ۳ بار در هفته به مدت ۲ ماه همزمان با استفاده از سرم ضد ریزش مو، شامپو را روی موهای خیس مالیده، ماساژ دهید، ۱ تا ۲ دقیقه صبر کنید، سپس سر را بشویید. از این شامپو می توانید به طور دائم برای شستشوی موهایتان استفاده نمایید.

حجم شامپو ضدریزش ایوروشه:

این شامپو در بطری ۳۰۰ میلی لیتری تجزیه پذیر ارائه می شود. اگر شامپوی ضد ریزش با حجم بیشتر نیاز داشته باشید شامپو ضد ریزش لورال ۵۵۰ میلی لیتر حجم دارد.

۴. شامپو ضد ریزش آرژنین لورال

شامپو ضد ریزش مو السیو لورال پاریس مدل Arginine Resist X3، دارای فرمولاسیون منحصر به فرد با عملکرد سه گانه است که شامل تغذیه پیاز مو، تقویت ریشه مو، بازسازی ساقه مو می باشد. این شامپو مناسب خانمها است. شامپوی ضدریزش موی لورآل حاوی پروتئین و آرژنین است که رشد مو را افزایش داده و از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند.

شامپوی ضدریزش «لورآل» در حجم های ۲۵۰،۴۰۰ و ۵۵۰  میلی‌لیتر تولید شده و با انواع مو سازگار است. خانم‌هایی که نگران ریزش موی سرشان هستند و کاهش حجم موهایشان آن‌ها را نگران کرده است، می‌توانند از این محصول استفاده کنند. شاید شما هم عقیده داشته باشید که بهترین شامپو همیشه گران‌ترین آن نیست؛ چراکه هر فرد باید متناسب با جنس موهایش به دنبال نوع خاصی از این محصول باشد.

شامپو ضد ریزش مو لورال مشکی مغذی فولیکولهای و پیاز مو بوده و ساختار موها را از ریشه تا انتهای ساقه تغذیه و تقویت می نماید. موهایی که دارای پیازهای ضعیف، آسیب پذیر و مستعد ریزش هستند توسط این محصول بازسازی و ترمیم شده و مقاومت و استحکام آن بالاتر خواهد رفت. فرمولاسیون ویژه حاوی ویتامین B5 یا بیوتین، آرژنین و پروتئین که مهمترین اسید های آمینه در بازسازی و ترمیم موها می باشند با تسریع و بهبود گردش خون در پوست کف سر سبب قطع ریزش موها خواهند شد. از ویژگی های بارز این برند افزایش ۳ برابری رشد تارهای مو می باشد.

با استفاده ی مکرر و منظم از این شوینده، درخشندگی، نرمی، لطافت و شفافیت مو ها افزایش یافته و سه برابر موهای قویتری و حجیم تری را تجربه خواهید نمود. این سری از محصولات LOREAL نقش به سزایی در جلوگیری و درمان ریزش مو خواهند داشت. کافیست در حمام میزان مناسبی از آن را بر روی موهای نم دار خود زده و به خوبی ماساژ دهید. بعد از مدت زمان ۲-۳ دقیقه آبکشی نمایید. شامپو لورال با حجمی معادل ۴۵۰ میل محصولی از کشور فرانسه و به سفارش ترکیه می باشد.

بهترین و مناسب‌ترین شامپو محصولی است که بعد از استفاده از آن، موها دچار خشکی و زبری نشوند. باید توجه داشته باشید که شامپوی نامناسب یا استفاده‌ی نامناسب از شامپو ممکن است سبب آسیب‌دیدگی بافت مو شود. مثلا نمی‌توان از تمام شامپوها هر روز استفاده کرد یا اگر موی بلندی دارید، تمام آن به یک نسبت چرب یا کثیف نخواهد شد. پس در مورد انتخاب و روش استفاده از شامپو دقت کنید. همه‌ی شامپوها دارای ترکیباتی مشترک مانند سورفاکتانت (نوعی اسید چرب)، فوم بوستر، رنگ و اسانس‌ها هستند. سورفاکتانت‌ها بخشی از شامپو هستند که عمل نظافت و زدودن مواد زائد را از روی مو انجام می‌دهند. عوامل تقویت‌کننده‌ی کف همان فوم بوسترها هستند که بعضی وقت‌ها در موهای بلند حتی ممکن است وجودشان دردسرآفرین شود. اما بخش غیرمشترک را می‌توان عوامل حالت‌دهنده، مواد معدنی و ویتامین‌ها دانست. شامپوی ضدریزش موی لورآل حاوی پروتئین و آرژنین است که رشد مو را افزایش داده و از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند. 

برخی ویژگی های شامپو آرژنین لورال :

  •  ضد ریزش مو
  •  مغذی فولیکول های مو
  • حاوی پروتئین و آرژنین برای افزایش رشد مو و درمان قطعی ریزش موها
  • افزایش مقاومت ریشه، پیاز و ساقه مو

معرفی برند شامپو آرژنین لورال:

در سال ۱۹۰۷ میلادی شیمیدان ۲۶ ساله ای به نام Eugene Schueller در لابراتوار خود در پاریس شروع به ترکیب مواد مختلف نمود و به اولین ترکیب اولین رنگ موی شیمیایی دست پیدا نمود. او اختراع خود را در Parisian Hairdresser به ثبت رساند و به این ترتیب کمپانی لورآل متولد گردید. لورآل با سابقه ای یکصد ساله در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان اولین است.

۵. شامپو ضد ریزش هداندشولدرز

از آنجا ساختار موی بانوان ، با آقایان متفاوت است پس طبیعتا شامپوهایی که برای جلوگیری از ریزش موی بانوان تولید میشوند ، باید با شامپوهای ضد ریزش موی مردانه متفاوت باشند. شامپو ضد ریزش موی بانوان هد اند شولدرز مدل Anti Fall For Women یکی از محدود محصولات اختصاصی بانوانِ برند هد اند شولدرز میباشد. این محصول با ترکیبات منحصر بفرد خود ، موهایی که ریزش آنها ناشی از شکستگی ساقه مو میباشد را کاملا تقویت کرده و طی یک دوره استفاده، مانع از ریزش دوباره آنها خواهد شد.

شامپو ضد ریزش موی هد اند شولدرز بانوان

از مهمترین ویژگی‌های شامپو ضد ریزش موی بانوان هد اند شولدرز مدل Anti Fall For Women میتوان به خاصیت آبرسانی و حفظ رطوبت پوست و مو ، تقویت مو از ساقه ، تقویت حالت پذیری موها ، خاصیت ضدشوره و قدرت ترمیم‌کنندگی بالای آن اشاره کرد.

از دیگر خصوصیات این شامپو ، میتوان به رایحه بی‌نظیر آن اشاره کرد . حجم شامپو ضد ریزش موی بانوان هد اند شولدرز مدل Anti Fall For Women به مانند دیگر محصولات این برند در فروشگاه روژانو و ۴۰۰ml بوده که میتوان با استفاده‌ای بهینه و کنترل شده ، مدت زمان زیادی از آن استفاده کرد.

ترکیبات بسیار مغذی شامپو ، باعث ترمیم کامل مو شده و ساختمان مورا ترمیم خواهد کرد. بطور کلی این شامپوی ضد ریزش با دارا بودن خاصیت ترمیم و تقویت مو از ساقه ، رایحه‌ی زنانه ، خاصیت آبرسانی و حجم مناسب ، یک محصول ویژه از برند هد اند شولدرز برای بانوان میباشد.

شامپو هد اند شولدرز ضد شوره و ضد ریزش مو زنانه ۴۰۰ میلی لیتر ( Head & Shoulders women Anti-Dandruff Shampoo ) محصولی جدید و موثر از برند هد اند شولدرز و به سفارش کشور ترکیه است. این محصول با کیفیت علاوه بر اینکه یک شوینده عالی است و موها را از تمام چربی ها و آلودگی ها تمیز می کند، دارای مواد مفید و مغذی برای موها نیز هست و با تقویت و تغذیه مناسب موها از بروز شوره سر و یا ریزش موها جلوگیری می کند.

این شامپو هد اند شولدرز مخصوص بانوان طراحی و تولید شده و استفاده از آن موجب حفظ طراوت و شادابی موها می گردد. موها همواره به مراقبت و رسیدگی زیادی نیاز دارند و در صورت عدم رسیدگی به موها در دراز مدت آنها دچار آسیب های جدی می شوند. استفاده از شامپوها و محصولات مراقبتی موی مناسب و سازگار با موها از جمله راه های جلوگیری از آسیب دیدن موها و حفظ طراوت و شادابی موها است.

بانوانی که دچار ریزش مو و یا شوره سر هستند می توانند از این محصول بعنوان یک شامپوی موثر در رفع شوره و ریزش سر خود استفاده کنند و شاهد اثربخش فوق العاده آن بر روی موهای خود باشند. استفاده مداوم و منظم از شامپو هد اند شولدرز مدل dokulme karsiti بتدریج شوره سر و ریزش موها را کاهش داده و در نهایت برطرف می کند و از بروز مجدد آنها نیز جلوگیری می نماید. انتخاب شامپو هد اند شولدرز موهایی زیبا و شاداب و عاری از هر گونه شوره و یا ریزش را برای شما به ارمغان می آورد.

برند هد اند شولدرز از جمله شرکت های موفق و بنام در زمینه تولید انواع شامپو و محصولات مراقبتی مو است که هم برای خانم ها و هم برای آقایان محصولات با کیفیت و موثر متنوعی را ارائه نموده است. شامپو ضد ریزش مو هد اند شولدرز مدل kadinlara ozel با دارا بودن خواص مفید و منحصر بفرد همچون محافظی قدرتمند عمل کرده و از موها در برابر عوامل آسیب رسان مختلف محافظت می کند.

شامپو هد اند شولدرز ضد شوره و ضد ریزش مو زنانه محصول حرفه ای برند هد اند شولدرز دارای مقدار ۴۰۰ میلی لیتر است و کیفیت و غلظت مطلوبی دارد. این محصول دارای ویژگی هایی است که آن را در میان بانوان بسیار محبوب و پرطرفدار باشد.

در واقع شامپو ضد شوره زنانه هد اند شولدرز مدل Dokulme karsm محصولی با کیفیت و موثر و شوینده ای مطلوب و ضد شوره سر و ضد ریزش مویی قدرتمند و موثر است و دارای فرمولاسیونی غنی از مواد مفید برای موها و نیز حاوی آنتی اکسیدان می باشد. این شامپو دارای PH سازگار با موها و مناسب برای استفاده روزانه است. موهایی سالم و با طراوت و حجیم و زیبا ارمغان استفاده از شامپو هد اند شولدرز می باشد.

استفاده از شامپو ضد ریزش و ضد شوره ۲ در ۱ مدل Dokulme karsm موجب افزایش استحکام و دوام موها شده و به آنها طراوت و درخشندگی می بخشد. این محصول یک گزینه فوق العاده برای خانم ها جهت رفع شوره سر و ریزش موها می باشد. با انتخاب این محصول تمام نگرانی های شما در مورد موهایتان از بین خواهد رفت.

روش استفاده از شامپو ضد ریزش هد اند شولدرز

برای استفاده از این شامپو همانند شامپو های دیگر کافیست مقداری از آن را بر روی موهای خیس ریخته و به آرامی به مدت چند دقیقه موها و پوست سر را با کف حاصل از شامپو ماساژ دهید. ماساژ دادن شامپو بر روی پوست سر باعث میشود که خون در زیر پوست بهتر جریان پیدا کند و این کار به استحکام ریشه و یا همان پیاز مو و تاثیر گذاری بهتر شامپو بر روی موها کمک بسیار زیادی میکند.

نتیجه گیری کلی:

در بین شامپوهای موجود در بازار ایران، شامپو های فرانسوی و آلمانی همانند لوازم آرایشی و بهداشتی دیگر، پیشتازند. در میان این شامپو ها، شامپو فیتو در سالهای گذشته به شکل رسمی توسط نماینده رسمی فیتو وارد ایران میشد، هم اکنون در زمان نوشتن این مقاله، این شرکت در ایران فعالیت ندارد و شامپو فیتولیوم در بازار به شکل مسافری با تعداد بسیار محدودی وارد می شود. همین امر باعث افزایش قیمت این محصول شده است.

شامپو آلپسین از زمانهای دور شناخته شده بوده و سالها در کنار مردم است. در مورد این محصول باید دقت کرد که شامپو آلپسین فیک یا تقلبی در بازار به شکل گسترده ای دیده می شود. تعدادی از نظر ظاهری کمی متفاوتند و تعدادی دقیقا مشابه شامپو آلپسین هستند. این محصول را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

و اما شامپو ضد ریزش ایوروشه که این محصول هم سالهاست در ایران شناخته شده است. شامپو ضد ریزش ایوروشه قبلا به شکل شامپوی شیری رنگ با قوطی سبز کدر بود ولی از سال ۲۰۲۰ این شامپو با همان فرمول قبلی ولی به شکل شفاف و در قوطی پلمپ شده شفاف عرضه شده است. تاریخ انقضای این محصول پشت قوطی در قسمت پایین آن درج شده. همانطور که عنوان شد، شامپو پلمپ است و برای اولین استفاده باید پملپ را شکست، همین موضوع این شامپو را از رقبا متمایز میکند. پس با خیال راحت میتوانید مطمئن باشید این شامپو اولین بار توسط خود شما باز شده و از همان روز تا ۱۲ ماه زمان مصرف دارد. قیمت این شامپو با توجه به حجم ۳۰۰ میل آن مناسب است و سالهاست که به شکل منظم به کشور وارد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *