کارگاه زیبایی

فیتو یا هیرتامین

مکمل تقویت مو فیتو فانر ۱۲۰ عددی

۱.۳۷۰.۰۰۰ تومان

تقویت مو هیرتامین HAIRTAMIN پکیج ۳ عددی

۳.۱۵۰.۰۰۰ تومان

تقویت مو هیرتامین HAIRTAMIN بسته ۳۰ عددی

۱.۰۵۵.۰۰۰ تومان

قرص Advanced Formula از برند هیرتامین ساخت کشور آمریکا است. هیرتامین دارای ویتامین A، ویتامین B، ویتامین C، ویتامین D، آهن، لوتئین، تیآمین، ریبوفلاوین، نیاسین، پانتوتنیک اسید، بیوتن، فولات، ویتامین B۱۲، گیاه آلوئه ورا، گیاه برهمی، گیاه دم اسب، عصاره گزنه و رزماری است.

قرص فیتو Phyto Phytophanere ساخت کشور فرانسه است. این مکمل شامل مواد مغذی مانند ژلاتین، ماسرات هویج روغنی (روغن آفتابگردان، عصاره هویج، عصاره رزماری)، عصاره آسرولا غنی شده با ویتامین C، روغن جوانه گندم، روغن سویا هیدروژنه، روغن ماهی، روغن سبوس برنج، روغن گل گاو زبان، مخمر، ریبوفلوین و بیوتن، کلسیم پانتوتنات، غلات معطر، گلوتن است.

هردو این مکمل طبیعی تقویت کننده، پر پشت کننده و افزاینده رشد موی سر هستند. ولی مکمل هیرتامین یک فراورده‌های کاملا گیاهی و کاملا وگان است، ولی کپسول فیتو به دلیل داشتن ژلاتین و روغن ماهی یک محصول کاملا وگان محسوب نمی‌شود.

ترکیب اختصاصی قرص هیرتامین از ویتامین‌ها، مواد معدنی و گیاهان به اضافه یک مجموعه قوی که به طور هم‌افزایی باعث رشد موهای شما می‌شود تشکیل شده است و از ریزش و از دست دادن مو جلوگیری می‌کند و قدرت فولیکول‌های مو را برای داشتن موهای قوی، براق و سالم افزایش می‌دهد.

با توجه به ایونتی که چند روز قبل در ایران برگزار شد، توضیحاتی را در خصوص ایونت برگزار شده، واکنش لیلا میلانی در برابر ایونت و نحوه تشخیص هیرتامین اصل و تقلبی را برای شما بیان می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید:

 

روش تشخیص قرص هیرتامین اصل و تقلبی

برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن محصول به طور دقیق محصول را قبل از خریداری کردن بررسی کنید. اگر چناچه هر نوع خط خوردگی، باد کردن ظرف، هر گونه فونت عجیب و غریب یا غلط املایی در نوشته‌ها یا روی بارکد و تاریخ این محصول دیدید مطمئنا محصول قلابی است. در صورتی که بادکردگی در کپسول هیرتامین (قرص hairtamin) و یا ذرات ریز در ته ظرف  مشاهده کردید نیز از مصرف محصول اجتناب کنید چون ممکن است تقلبی باشد.

نکته دیگر اینکه این محصول منحصراً ساخت کشور آمریکاست و اگر اسم کشور دیگری روی محصول درج شده باشد به طور یقین تقلبی است.

در خصوص ایونت هیرتامین که چندی پیش در ایران برگزار شد خانم لیلا میلانی هم‌بنیان گذار این برند پرطرفدار اعلام کردند برند تبلیغ شده در این ایونت مورد تایید نیست و کاملا تقلبی هست. خانم میلانی نکاتی را در خصوص اصل و فیک بودن این برند در ایران را توضیح دادند. قرص هیرتامین ایرانی سفید رنگ است در حالی که رنگ قرص هیرتامین اصل آمریکایی زرد رنگ است.

توضیحات روی محصول کاملا انگلیسی بوده و هیچ گونه توضیح فارسی ندارد. همچنین اندازه بسته بندی هیرتامین تقلبی در ایران بسیار کوچک تر از نوع اصل آن است. برای تشخیص اصل بودن هیرتامین درب آن را باز کنید، پشت درب حروف و اعداد با کیفیت و وضوح بالا درج شده است.

ترکیبات قرص هیرتامین

ترکیبات مفید متعددی در ساخت این محصول استفاده شده است که هر کدام به طور مستقیم و یا با تقویت اثرات مثبت دیگر ترکیبات آن بر سلامتی و افزایش قدرت رشد و ضخامت موهای افراد تاثیر می‌گذارند. از جمله ترکیبات موجود در قرص هیرتامین می‌توان موارد زیر را نام برد:

۵۰۰۰ میکروگرم بیوتین زردچوبه، دانه فلفل سیاه فلفل قرمز آلوئه‌ورا عصاره دم اسب
رزماری گزنه ویتامین A، C، D3، B1، B2، B5، B6، B12 نیاسینیمید اسید فولیک
روی و سلنیوم لوتئین ۵% عصاره براهمی    

  • ۵۰۰۰ میکروگرم بیوتین
  • کمپلکس فوق‌العاده آنتی‌اکسیدانی با زردچوبه، دانه فلفل سیاه: حتما می‌دانید زردچوبه یک گیاه ضدالتهابی قوی است که ریشه‌های ضعیف شده مو را احیا کرده و بافت پوست سر را تقویت می‌کند، در صورت ترکیب با فلفل سیاه علاوه بر اینکه جریان خون به پوست سر را افزایش می‌دهد، خاصیت آنتی‌اکسیدانی زردچوبه را نیز چندین برابر می‌کند.
  • فلفل قرمز
  • آلوئه‌ورا
  • عصاره دم اسب
  • رزماری
  • گزنه
  • ویتامین A، C، D3، B1، B2، B5، B6، B12
  • نیاسینیمید
  • اسید فولیک
  • روی و سلنیوم
  • لوتئین ۵%
  • عصاره براهمی

اثرات قرص هیرتامین بر رشد مو

مصرف روزانه یک قرص هیرتامین می‌تواند به سلامت پوست سر کمک کرده و در حفظ تولید طبیعی مو اثرگذار باشد. از طرفی به دلیل محتوای آنتی‌اکسیدانی که این قرص دارد می‌تواند به محافظت از سلول‌ها در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد کمک کند. قرص هیرتامین با افزایش خونرسانی به پوست سر مواد مغذی مورد نیاز را به اندازه کافی به فولیکول‌های مو رسانده و با کمک به تغذیه فولیکول‌های مو تا حدود زیادی می‌تواند جلوی ریزش مو را گرفته و رشد آنها را تقویت کند.

 

قرص مکمل تقویت مو فیتو فانر PHYTOPHANERE

کپسول‌های مقوی برند فرانسوی فیتو (Phyto)، یا همان قرص مکمل تقویت مو فیتو فانر  PHYTOPHANERE ، برای قوی و سالم نگهداشتن موها و ناخن‌ها تولید شده‌اند. در واقع این محصول و عناصر تقویتی طبیعی و بی خطر مورد استفاده در آن، گزینه‌ی خوبی برای درمان موهای نازک و کم پشت است. این مکمل با حفظ تعادل کامل اسیدهای چرب ضروری، ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌های ضروری دریافتی روزانه توسط شما، برای تقویت موها و ناخن‌ها از درون بسیار موثر است. چراکه با تامین مواد ضروری مغذی برای سلول‌ها، به پرشدن، استحکام و براق شدن مو و ناخن‌هایتان کمک می‌کند.

مکمل فیتو فانر ۱۰۰% طبیعی برای افرادی که ریزش مو دارند یا احساس می‌کنند رویش موهایشان بیش از اندازه کند است، انتخاب کاملا مناسبی است. همچنین اگر موهای نازک، ظریف، ناخن‌های شکننده، پوست کدر و بیحال و یا موهای کم پشت دارید، این مکمل به شما توصیه می‌شود. این کپسول‌ها به خاطر اندازه‌ی کوچکی که دارند، بلع بسیار آسانی داشته و حتی برای افرادی که مشکل بلع دارند، مشکل ساز نیست.

عملکرد مکمل مو فیتو فانر PHYTOPHANERE

مصرف منظم این محصول باعث براق، ضخیم شدن و ایجاد ظاهری سالم در موها می‌شود. همچنین به خاطر داشتن عناصر طبیعی و مغذی تقویت کننده، می‌تواند بر روی پوست و مژه‌ها هم اثر مطلوبی داشته باشد. مصرف کنندگان این مکمل‌ها معتقدند همانطور که برند سازنده ادعا می‌کند، تراکم موها را بازیابی کرده و به طور فعال با ریزش مو مبارزه می‌کند.

برخی از قرص مکمل تقویت مو فیتو فانر موجود در بازار، نمونه‌های فیک این محصول هستند که کپسول‌های درون آن کمرنگ‌تر و بزرگتر بوده و شکل آن‌ها منظم و کاملا بیضی نیست. بنابراین در انتخاب فروشندگان معتبری که نمونه های اورجینال این مکمل را داشته باشند، دقت داشته باشید. دکتر پلاس وارد کننده انواع مکمل اورجینال تقویتی مو است که بدون ترس و دغدغه، نمونه‌ی اصلی محصول را در اختیار شما قرار میدهد.

مکمل فیتو فانر ۱۰۰% طبیعی یک مکمل غذایی عالی برای تقویت موها، ناخن‌ها و پوست است. این محصول از ویتامین‌ها و عناصر مغذی برای داشتن موها و ناخن‌هایی سالم، زیبا و قوی تهیه شده است. در بسته بندی این مکمل ۱۲۰ عدد کپسول برای یک دوره مصرف دو ماهه وجود دارد. مکمل فیتو فانر ۱۰۰% طبیعی، مکملی دارویی برای زیبایی و سلامت هرچه بیشتر موها، ناخن‌ها و پوست شماست. این محصول باعث می‌شود موهایی پرتر، براق‌تر و ناخن‌هایی قوی‌تر داشته باشید. با استفاده‌ی منظم روزانه از این مکمل طبیعی و گیاهی، عناصر، ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌های ضروری روزانه مورد نیاز بدن تامین شده و در نتیجه موها و ناخن‌ها از درون تقویت می‌شوند.

.

مواد موثره موجود در مکمل قرص فیتو فانر PHYTOPHANERE

این مکمل‌ها سرشار از بیوتین و ویتامین‌های B ضروری برای تقویت موها و ناخن ها هستند. در تولید این مکمل‌ها از روغن جوانه گندم که حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین E و یک آنتی اکسیدان قوی برای عملکرد سالم سلول‌های پوست و مو بوده و از آن‌ها در برابر آسیب‌های محیطی می‌کند، استفاده شده است. همچنین با استفاده از روغن بذر گل گاو زبان اروپایی و روغن ماهی، منبع غنی از امگا ۳ و ۶ است که درخشش و سلامت مو را افزایش می‌دهند.

ویتامین‌های B2، B5، B6، B8، C و E به همراه آمینواسیدهای مفیدی مانند سیستئین و اسیدهای چرب ضروری استخراج شده از مواد گیاهی، از دیگر مواد موثره‌ی تقویتی موجود در این مکمل‌ها هستند. روغن هویج هم یکی دیگر از ترکیبات به کار برده شده در تولید این مکمل‌ها هستند که با داشتن پرو ویتامین A باعث رشد و سلامتی موها و ناخن‌ها می‌شود.

مجموعه‌ی مواد مغذی موجود در مکمل فیتو فانر ۱۰۰% طبیعی ، باعث تولید کراتین و رشد بیشتر موها و افزایش ضخامت موها می‌شود. ژلاتین، روغن دانه آفتابگردان، عصاره رزماری، عصاره گیاه باربادوس (Acerola)، گلیسیرین، روغن سبوس برنج، مخمر، ریبوفلاوین و بیوتین از مواد مفید و موثری هستند که در تقویت و سلامت مو، ناخن و پوست انسان بسیار موثرند.

بنابراین این کپسول‌ها می‌توانند دوز مناسب روزانه از عناصر مورد نیاز مو و ناخن را تامین کنند. همچنین در تولید آن‌ها از رنگ‌های مجاز E 171، E 172 و طعم دهنده غلات استفاده شده است. این مکمل‌ها فاقد مواد هورمونی و شامل ترکیبات طبیعی و سالم هستند، اما برای افرادی که به گلوتن یا روغن ماهی حساسیت دارند، مناسب نخواهند بود.

فرمول کپسول‌های تقویت مو فیتو فاقد هرگونه پارابن، سولفات‌، سیلیکون، فتالات، روغن‌های معدنی، تالک و دیگر مواد مضری است که به سلامتی آسیب می‌زنند یا حساسیت‌زا هستند.

نحوه استفاده قرص مکمل فیتو فانر PHYTOPHANERE

روزی یک مرتبه (ترجیحا صبح‌ها) دو عدد کپسول را به همراه یک لیوان آب میل کنید. فیتو توصیه می‌کند که دو دوره در سال و در فصل‌های بهار و پاییز که رشد موها به دلیل تغییرات فصل و آب و هوا کندتر می‌شود، از این مکمل‌ها استفاده کنید. همچنین برای کسب بهترین نتیجه، از مکمل فیتو فانر ۱۰۰% طبیعی به مدت ۳ تا ۴ ماه و به همراه شامپوها و دیگر روش‌های مکمل درمان کم پشتی و ضعف موها استفاده کنید. بعد از گذشت ۴ ماه، اگر میخواهید مصرف مکمل را ادامه دهید، به مدت یک ماه مصرف را قطع کرده و در صورت تمایل دوباره چرخه را آغاز کنید. آزمایش بالینی این مکمل روی ۲۰ داوطلب با موهای کم پشت به مدت ۳ ماه انجام شده است. ۹۵% این افراد متوجه بهبود وضعیت موها و ۹۰% متوجه قوی‌تر شدن موهایشان شده‌اند.

یک فکر در مورد “فیتو یا هیرتامین

  1. مهدی عرشیا گفت:

    هیرتامین دوره ی سه ماهه داره تا کامل بشه و اثرش از ماه دوم مشاهده میشه. ولی دوره فیتو روزی ۲عدد هست که بسته ۱۲۰تایی ۲ماه مصرف میشه.
    درکل فیتو به صرفه تر از هیرتامین هست از نظر قیمت ولی کارایی و اثرگذاری هرکدوم بستگی به بدن مصرف کننده داره.

  2. کتایون گفت:

    من بسته دوعددی فیتو فانر رو از شما خریدم و بسیار عالی بود. ممنون از مدوکالا

    1. احسان رنجبری گفت:

      سلام من دو ماه دارم فیتو میخورم انگار نه انگار اصلا موهام تعغیر نکرده .به گفته یکی از دوستان که گفت فیتو برای کسانی که ریزش دارن خوبه من ریزش ندارم .بهم میگه هیرتامین بخوره مو رو ضخیم میکنه .چکار کنم هیرتامین بگیریم ؟

      1. مهدی عرشیا گفت:

        فیتو برای پوست و مو هست و هیرتامین مختص مو هست. هردو تاثیرات مثبت دارند ولی تاثیر هرکدام بر روی هر فرد متفاوت هست. باید امتحان کنید تا بهترین نتیجه رو بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *