کارگاه زیبایی

معجزه مکعب های یخی

ابتدا ۵ قاشق غذاخوری آب آلوورا را با ۶ قاشق غذاخوری آب گل رز مخلوط کنید و در آخر یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را به مواد اضافه کنید، خوب بهم بزنید. حالا یه سینی یخ را بردارید و با محلول مون پر کنید. برگهای ریحان و یا نعنا را بردارید و به تکه های کوچک خرد کنید. بعد از افزودن برگها به مواد سینی یخ را داخل فریزر بگذارید تا یخ ببنده.

یکی از یخ ها را بردارید و روی پوست صورت ماساژ بدید. روزانه یک عدد یخ را روی صورت بمالید.

سرکه سیب میتونه به راحتی منافذ پوستی را پاکسازی و کوچک کنه، همچنین به شما پوستی شفاف و سالم تر می بخشه. 

زدن یخ به صورت به درمان جوش های ناشی از آکنه و تورم کمک می‌کنه. ماساژ یخ کمک میکنه به کوچک سازی منافع و سطح پوست را صاف نگه میداره. این کار جریان خون را ارتقا میده که این باعث سلامت و شادابی پوست میشه.

برای داشتن آب گل رز تازه کافیه ابتدا گل برگ های تازه گل رز را جدا کنید و داخل آب به مدت ۵ دقیقه بجوشانید تا آب به رنگ گل برگ ها در بیاد. بعد آب را از گلبرگ ها جدا کنید و ازش استفاده کنید.

یخ ها به کاهش تراوش چربی پوست کمک می‌کند و به پوست جلوه تازه‌ای می‌بخشه. 

سرکه سیب هم باکتری ها را نابود میکنه و کثیفی و چربی اضافی رو از بین میبره. برای آفتاب سوختگی هم میتونه مفید باشه چون باعث تسکین سوزش پوست میشه و پروسه بهبودی پوست را تسریع می‌کنه. “آلفا هیدروکسیل اسید” موجود در سرکه، سلول‌های مرده پوست رو نابود می‌کنه و سلول های جدیدی را به وجود میاره و PH پوست را بالا نگه می‌داره.

سرکه سیب همچنین به از بین رفتن لکه های پیری و کاهش خطوط و چین و چروکهای صورت کمک می‌کنه، پوست رو صاف و نرم و لطیف نگه میداره و حاوی مواد آنتی باکتریال و ضد قارچی هست که باعث میشه منافذ پوست، خالی از هر نوع کثیفی و یا باکتری بشن.

ممنون که با کارگاه زیبایی پاساژما همراه هستین. همین مطلب در صفحه اینستاگرام ما هم قرار داره و اگه بنظرتون مفید بود، لطفا اون رو با دوستانتون به اشتراک بگذارید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *