کارگاه زیبایی

معرفی کرم یاردلی اصلی و تقلبی و بررسی فواید آن

پاک کننده، تونر، سرم صورت، مرطوب کننده، سرم ضد پیری و اکنون کرم شب؟ خانم ها معمولا تمایل به استفاده از چندین محصول آرایشی و بهداشتی برای صورت خود دارند. که از این محصولات برای داشتن پوستی بهتر و یا کاهش اثرات پیری و چین و چروک است. همه می دانیم که استفاده از کرم شب در روتین روزانه و زیبایی ما ایده ای خوب است. اما چرا این کرم ها برای پوست ما تاثیرگذار است و بهترین کرم شب برای پوست ما کدام است؟

کرم یاردلی اصلی یا تقلبی؟

اگر شما اولین بار است که کرم شب یاردلی را خریداری میکنید باید بگویم که خوشبختانه این کرم تا کنون محصول مشابه یا کپی یا فیک ندارد. ولی نکته ی قابل توجه این است که ممکن است محصول تاریخ گذشته را به شما بفروشند. کرم یاردلی اصلی جعبه دارد. و هر دو درب جعبه با لیبلی نقره ای پلمپ شده است. این پلمپ در صورت باز شدن جعبه پودر شده و دیگر مثل قبل نخواهد چسبید. پس اگر جعبه باز شود، حتما با چک کردن هولوگرام قابل تشخیص است.

کرم یاردلی اصلی
کرم یاردلی اصل

نکته بعدی تاریخ تولید و تاریخ انقضای درج شده روی کرم یاردلی است. بچ نامبر، تاریخ تولید و تاریخ انقضا روی تمام جعبه های کرم شب یاردلی تایپ شده است. این تاریخ ها ممکن است در اثر جابجایی پاک یا کمرنگ شوند ولی در صورتی که تاریخ تولید یا تاریخ انقضا موجود باشد می توان به محصول اطمینان کرد. معمولا این محصول ۳ سال تاریخ مصرف دارد. یعنی تاریخ تولید ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۵ قابل استفاده است.

کرم یاردلی اصلی یا تقلبی
کرم یاردلی اصلی

MAN به معنی Manufacturing Date یا تاریخ تولید است و عبارت EXP به معنی Expiration Date یا تاریخ انقضای محصول است.

کرم یاردلی اصلی یا تقلبی
کرم یاردلی اصلی

در آخر باید اشاره کنم که تشخیص اصل یا تقلبی بودن کرم یاردلی را با خرید از فروشگاه مدوکالا به عهده ما بگذارید. ما اعتماد شما رو جلب میکنیم. کرم یاردلی اصلی را از فروشگاه مدوکالا خریداری کنید.

آبرسانی چند برابر

تفاوت بین مرطوب کننده روزانه و کرم شب در این واقعیت نهفته است که یک کرم شب نه تنها سنگین تر و مرطوب کننده تر است بلکه حاوی خاصیت ضد پیری نیز هست. اگرچه، مرطوب کننده روزانه ممکن است حاوی خاصیت ضد پیری باشد، اما کرم شب مناسب حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مانند ویتامین B است که به پوست برای جذب بهتر کرم کمک می کند.

دلیل اینکه یک کرم شب نیز ۲ برابر ضخیم تر از کرم روز است این مسئله است که هیچ آرایشی روی آن قرار نمی گیرد.

پیشگیری از آویزان شدن پوست

همه ما در جایی از پوست صورت خود دچار آسیب می شویم. بعد از ۲۵ سالگی پوست ما شروع به کاهش کلاژن می کند. هنگامی که شروع به از دست دادن کلاژن در پوست خود کردید، متوجه خواهید شد که چگونه ممکن است در نواحی معینی روی پوست لکه ایجاد شود. اینجاست که یک کرم شب خوب مفید خواهد بود. در ضمن بازسازی کلاژن به جلوگیری از ایجاد لکه های پوست کمک می کند.

جلوگیری از خشکی پوست

با تغییر هوا، پوست ما نیز تغییر خواهد کرد، خصوصاً اگر پوست خشک دارید. استفاده از کرم شب یاردلی (باند استریت) هر شب به شما کمک می کند صبح ها با پوست مرطوب از خواب بیدار شوید. هر نوع خشکی که ممکن است داشته باشید، یکبار که کرم شب خود را استفاده می کنید، شب هنگام از بین می رود.

پوست شما با کرم های مرطوب کننده حدود ۷۵٪ مرطوب می شود. در طول شب، این میزان به ۹۰٪ افزایش می یابد. این بدان معناست که ۹۰٪ محصولاتی که شبانه از آنها استفاده می کنید جذب پوست می شوند.

رفع کبودی دور چشم

کبودی های دور چشم کابوس هر خانم است. این حلقه ها قابل مشاهده هستند و تاثیر زیادی روی زیبایی فرد دارند. این حلقه های سیاه معمولاً به دلیل کمبود خواب و یا خستگی ایجاد می شوند. با این وجود، آیا می دانید این حلقه های سیاه به دلیل کمبود آب در پوست ایجاد می شود؟

عدم وجود آب کافی در پوست باعث افزایش ظاهر رگه های بنفش و آبی در ناحیه زیر چشم خواهد شد. برای کمک به کاهش حلقه های سیاه دور چشم، حتماً هنگام شب کرم زیر چشم مناسب استفاده نمایید. با این کار آبرسانی ناحیه زیر چشم و پوست تا صبح به خوبی انجام می شود.

کاهش لک

بسیاری از افراد لک و جای جوش را روی پوست تجربه کرده باشند یا شاید در دوران بلوغ پوستشان دچار آکنه شده باشد و این امر باعث ایجاد نواحی تیره تر روی پوست شده باشد یا شاید لکه هایی در اثر آسیب آفتاب روی پوستتان ایجاد شده باشد. در هر حال به هر دلیلی ممکن است پوست صاف به نظر نرسد. با این حال، کرم شب می تواند در این امر کمک کند. همچنین سلول های جدید روی پوست ایجاد می کند.

هنگامی که سلول های پوست تجدید می شوند، پوست را تقویت می کنند. اگر می خواهید یک چهره یکنواخت داشته باشید، حتماً کرم شب را که حاوی ویتامین C است، امتحان کنید. ویتامین C در پیشبرد گردش سلول و پاکسازی مناطق تیره تر روی پوست شما کمک می کند.

پوستی صاف و شفاف

پوست ما بسته به آب و هوا و محیط اطراف ما تمایل به خشک شدن و تحریک شدن دارد. در زمستان، تمایل به پوستی خشک تر و تحریک پذیر داریم. آلودگی نیز اوضاع را بدتر می کند. دلیل این امر، استفاده پوست از آن کرمی است که استفاده می کنیم. همچنین هوای اطرافمان مانند آلودگی و شرایط بد آب و هوا.

استفاده از کرم شب یاردلی (باند استریت) پوست را برای روز بعد آماده می کند. همچنین هرگونه سوزش را تسکین می بخشد و پوست را آرام می کند و باعث می شود از بیرون ظاهری و احساس بهتری داشته باشد.

کاهش آکنه

وقتی به جوش و آکنه فکر می کنیم، معمولاً به خشک شدن آن فکر می کنیم و بعد از آن مطمئن می شویم که دیگر برنمی گردد. با این حال، اگر می خواهید جوش را در طول روز خشک کنید، باید حتما پوست خود را در طول شب آبرسانی کنید. مرطوب نگه داشتن پوست در طول شب به جلوگیری و مقابله با آکنه کمک می کند. اگر لکه های پوستی یا زخم های پوستی دارید، در صورت استفاده از کرم شب، متوجه می شوید که به مرور زمان این لک ها کاهش می یابند.

درخشان تر کردن پوست

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا پوست بعضی از خانم ها درخشان است اما برخی دیگر اینگونه نیست؟ این مورد به طور ۱۰۰ درصد مربوط به آرایش مورد استفاده فرد نیست. در حقیقت مربوط به مراقبت از پوستی و روتین پوستی فرد است که باعث می شود پوست درخشان تر به نظر رسیده و سالم باشد. به همین دلیل بسیاری از ما می خواهیم بدانیم که افرادی که پوست درخشان دارند از چه محصولاتی استفاده می کنند.

استفاده از یک کرم شب یاردلی (باند استریت) مرطوب کننده باعث ایجاد درخشش پوست در هنگام صبح می شود. دلیل این امر این است که در طول شب پوست آبرسانی شده است. آبرسانی زمانی مهم است که می خواهید پوستی درخشان داشته باشید. هرچه آبرسانی بیشتری روی پوست انجام شود، زیباتر و درخشان تر خواهد بود.

بهبود گردش خون

اگر تاکنون صورت خود را پاکسازی کرده باشید، متوجه جلوه ای که به صورت می دهد خواهید شد. دلیل انجام این کار افزایش گردش خون به صورت و گردن فرد است و این گردش خون با ماساژ صورت امکان پذیر است. هنگامی که کرم شب یاردلی (باند استریت) خود را استفاده می کنید، بهتر است با نوک انگشتان آن را به پوست ماساژ دهید تا همین اثر را ایجاد کند. بهبود گردش خون به پوست شما در جذب هر محصولی که روی صورت خود قرار می دهید کمک می کند.

ضد پیری

پیری و افزایش سن روندی است که برای همه اتفاق می افتد و نمی توانیم جلوی آن را بگیریم. کرم شب تاثیرات غیر قابل انکاری روی پوست دارد به جلوگیری از روند پیری کمک می کند. دلیل این امر این است که کرم های شب حاوی دو برابر مقدار معمول روغن و ویتامین برای پوست است.

این بدان معناست که هیچ محصول آرایشی یا زیبایی دیگری نباید همراه آن استفاده شود. کرم شب یاردلی (باند استریت) شما حاوی خواص ضد پیری است تا به پوست شما کمک کند که در بهترین وضعیت و حالت قرار گیرد. همچنین کمک می کند تا پوست جوان به نظر برسد و عاری از چین و چروک های ظریف باشد.

بهبود کیفیت پوست

با افزایش سن پوست ما مستعد ابتلا به خطوط ریز، چین و چروک، آکنه و جای زخم آکنه است و این ها از جمله مواردی است که ممکن است برای پوست ما اتفاق بیفتد. کرم شب به پوست کمک می کند تا سریعتر بهبود یابد. با کمک به بهبود سریعتر پوست، مراقبت از پوست آسانتر خواهد شد و نیازی به استفاده از لوازم آرایشی احساس نمی کنید.

کرم های شب مانند کرم یاردلی (باند استریت) که حاوی روغن های اساسی مانند روغن نارگیل، روغن دانه انگور یا روغن بادام هستند برای کمک به پوست در بهبودی سریع تر و همچنین کاهش جای زخم آکنه بهترین گزینه هستند. این روغن های ضروری به بهترین وجه با چربی های طبیعی پوست ترکیب می شوند تا به بهبودی پوست کمک کنند.

حرف آخر

استفاده از کرم شب در روتین آرایشی می تواند به زیبایی پوست کمک کند. با این حال، هنگام استفاده از کرم شب خود، حتماً گردن و شانه های خود را فراموش نکنید. علاوه بر پوست صورت، پوست دست و گردن نیز بسیار نازک است و برای سالم ماندن و کاهش چین و چروک به آبرسانی احتیاج دارند.

کرم باند استریت یک کرم تخصصی همراه با روغنهای گیاهی است که پوست را کاملاً تغذیه و آبرسانی  نموده و همچنین به  مرور زمان چین و چروکها و عوارض ناشی از افزایش سن را کاهش و پیری پوست را به عقب می اندازد. 

کرم یاردلی اصل ویتامینه محصول کمپانی معروف Bond Street می باشد که محصولات قدیم این شرکت با نام تجاری یاردلی ” Yardley “در کل دنیا از جمله کشور ما فروش بسیار بالایی داشته است.
این کرم ویتامینه و آبرسان علاوه بر تامین رطوبت مورد نیاز پوست خطوط چین و چروک را نیز به مرور زمان پر کرده و پوست را سفت و مستحکم و با ظاهری زیبا و جذاب می گرداند.همچنین این کرم از سرمازدگی پوست جلوگیری کرده و اثرات آن و زخم ها و خراش های پوستی را درمان می کند،بنابراین پیشنهاد مناسبی برای  اسکی بازان و افرادی که در مناطق سرد هستند می باشد.

ویژگی‌های کرم ویتامینه شب یاردلی (باند استریت) :

  • کاهش چین و چروک پوست
  • آبرسان و مرطوب کننده پوست
  • محافظ پوست در برابر سرمازدگی
  • مناسب پوست های خشک
  • حاوی ویتامین E
  • کشور مبدا برند: انگلستان

کرم ویتامینه یاردلی باند استریت (Bond Street Vitamin Skin Cream) پوست را کاملا تمیز و تغذیه می‌کند. این کرم مرطوب‌کننده و آرام‌بخش نیز هست. این کرم به روند کاهش چین و چروک پوست کمک بسیاری کرده و از ریزش و افتادگی پوست نیز جلوگیری می‌کند. این کرم ویتامینه که آبرسان هم هست با تزریق رطوبت، چین و چروک پوست را پر کرده و در نهایت باعث سفتی و مستحکم شدن پوست می‌شود و ظاهری زیبا و جذاب به شما می‌دهد. بسیاری از افراد دنبال راه‌حل‌های مختلفی برای جوان‌سازی پوست و از بین بردن چین و چروک‌های پوستی‌شان هستند و هر راهی در این زمینه امتحان می‌کنند. قبل از اینکه سراغ راه‌های دیگه‌ای بروید، حتما این کرم را امتحان کنید.

نکاتی درباره کرم های ضد چروک

تاثیرگذاری کرم ضدچروک به ترکیبات به کار رفته در این محصول بستگی دارد. چنانچه به لیفت صورت و سفت شدن پوست تمایل دارید. این محصول کمک زیادی به شما نخواهد کرد. بلکه فقط در حفظ رطوبت و انعطاف پوست موثر است.

با افزایش سن و قرار گرفتن در برابر عوامل متعددی از جمله آلودگی، حرارت، مواد شیمیایی و محصولات آرایشی، پوست خشک می‌شود، بنابراین کرم ضد چروک معمولا حاوی مرطوب کننده و سایر ترکیبات مفید است که برای بهبود رنگ پوست، بافت‌های سلولی و جلوگیری از ایجاد خط روی پوست از آن استفاده می‌شود.

کرم ویتامینه یاردلی محصول معروف شرکت Bond Street است. محصولات قدیمی این کمپانی با نام تجاری یاردلی Yardley در کل دنیا از جمله کشور ما شناخته می‌شوند. کرم ویتامینه یاردلی همانطور که از نامش پیداست یک محصول مراقبت از پوست است که با روغن‌های طبیعی غنی شده، که برای استفاده در شب نیز توصیه می‎شود. این کرم برای انواع پوست مخصوصا خشک بسیار مناسب است.

همچنین با استفاده از کرم ویتامینه یاردلی از پوست در برابر چنین صدماتی محافظت می‌شود. این کرم با روغن‌های طبیعی و فرمولی خاص غنی شده که به طور موثر در طول شب، پوست شما را تغذیه می‌کند. از دیگر فواید این کرم می‌توان به داشتن ویتامین E در این کرم اشاره کرد که بودن این ویتامین باعث مهار پیری پوست می‌شود. در واقع ویتامین E با ایجاد رطوبت و انتقال آن به پوست، اثرات پیری را کنترل کرده و با وجود فرمولی خاص به حفظ جوانی پوست نیز کمک می‌کند و افزایش سن را کاهش می‌دهد، همچنین این کرم برای استفاده روزمره نیز مناسب است.

کرم ویتامینه یاردلی باند استریت، پوست را در برابر عوامل خارجی مضر مانند باد، باران، دمای بالا و سرمای هوا به طور طبیعی محافظت می‌کند. استفاده این کرم ایده‌آل برای اسکی‌بازان است، چون از پوست در برابر سرما محافظت می‌کند و از سرمازدگی پوست جلوگیری کرده و اثرات سرما مثل لک‌ها، زخم‌ها و خراش‌های پوستی را نیز درمان می‌کند.

این کرم به دلیل آرامشی که به پوست می‌دهد، پوست را در برابر یخ‌زدگی و درد محافظت می‌کند و در این زمان به پوست آرامش می‌بخشد. کرم ویتامینه یاردلی باند استریت یک عصاره ویژه است که به طور طبیعی از پوست شما محافظت می‌کند.

نحوه استفاده کرم یاردلی بانداستریت

 قبل از استفاده از این کرم، پوست را کاملا پاک کرده و مقدار کافی از کرم را روی صورت بزنید و آن را به آرامی روی پوست ماساژ دهید. استفاده از کرم ویتامینه یاردلی باند استریت در شب توصیه می‌‍شود.

تأثیر استفاده کرم شب یاردلی

در آخر هم به ویژگی‌های این کرم توجه کنید تا بیشتر با فواید این کرم آشنا شوید: آرامش‌بخش پوست، صاف‌کننده پوست، مغذی برای پوست که باعث تغذیه پوست می‌شود، مرطوب‌کننده، محافظت در برابر افتادگی و ریزش پوست، کاهش‌ دهنده چین و چروک پوست، محافظت از پوست در برابر یخ زدگی، درمان لک‌ها و زخم‌ها و خراش‌های پوستی، احیا کننده، نرم کننده، کرم شب و مناسب برای انواع پوست.

کرم شب یاردلی (باند استریت) با ضمانت اصالت در فروشگاه مدوکالا در اختیار شماست. ارسال سریع و تضمین سلامت و اصالت سفارشات شما وظیفه ماست. برای خرید کرم شب یاردلی اینجا کلیک کنید.

یک فکر در مورد “معرفی کرم یاردلی اصلی و تقلبی و بررسی فواید آن

  1. طناز گفت:

    ایا من ۱۵ سالمه میتونم از این کرم استفاده کنم

    1. مهدی عرشیا گفت:

      این کرم ویتامین هست. مناسب شب هست. ولی کرم ویتامین رو از ۲۰ یا ۲۵ سالگی میشه استفاده کرد.

  2. شورانگیز گفت:

    ایا کرم یاردلی پوست رو تیره میکند?

    1. مهدی عرشیا گفت:

      خیر، یاردلی کرم مولتی ویتامین هست. ویتامین سی پوست رو روشن میکنه

  3. فاطمه گفت:

    سلام وقت بخیر، ایا ضرری برای پوست نداره ؟اگه بطور مداوم ازش استفاده کنیم سرطان پوست نمیگیریم؟

    1. مهدی عرشیا گفت:

      سلام. قطعا ضرری نداره برای پوست. یک کرم ویتامینه هست. هرچقدر استفاده کنید کوچکترین ضرری که نداره

  4. ناشناس گفت:

    کرم یاردلی من جوانیم استفاده میکردم ولی فرانسوی بود

    1. مهدی عرشیا گفت:

      کرم یاردلی هیچوقت فرانسوی نبوده. یاردلی اصلا برند فرانسوی نیست

  5. نازنین گفت:

    عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *