کارگاه زیبایی

پچ زیر چشم عصاره جلبک قرمز

از مهم ترین و حساس ترین اجزای صورت، چشم و پوست اطراف آن می باشد. با گذشت زمان به دلایل مختلفی این پوست حساس دچار چروک و تیرگی می شود. با استفاده از محصولات درمانی مناسب می توانیم مراقب پوست حساس چشم خود باشیم. بهترین و سریع ترین راه برای برطرف کردن نیازهای روزانه پوست صورت و دور چشم استفاده از یک ماسک مناسب است. امروزه انواع مختلفی از ماسک ها در بازار وجود دارند که یک نوع از آن ها ماسک های چشم می باشند. این نوع ماسک ها جز پرطرفدارترین ها هستند چون هم استفاده از آن ها بسیار راحت است و هم دارای اثر بخشی فوری می باشند.

عوامل گوناگونی مانند خندیدن، چشمک زدن، استفاده ی مداوم از گوشی موبایل و کامپیوتر و …می توانند باعث ایجاد چین و چروک و همچنین انواع ضایعات پوستی شوند. پچ زیر چشم موجب بهبود دایره های تیره ی پوست اطراف چشم شده و از شل شدن و افتادگی پوست جلوگیری می کند.

برند بایوآکوا، پچ زیر چشم با عصاره ی جلبک قرمز را در بسته بندی ۶۰ عددی به بازار عرضه کرده است.این پچ ها بافت ژله ای و قرمز رنگ داشته و موجب آبرسانی عمیق، کاهش چین و چروک، شفافیت پوست اطراف چشم می شوند.فرمولاسیون این پچ ها با دارا بودن عصاره جلبک قرمز منبع غنی از ویتامین ها، مواد معدنی و اسید آمینه های مفید است که خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست، ضد التهابی، صاف و نرم کنندگی پوست، جوانسازی پوست، از بین بردن پف و سیاهی دور چشم را دارد. در هنگام استفاده از این پچ ها، احساس خنکی و لطافت خوشایندی در ناحیه ی دور چشم احساس می شود. از این پچ ها می توان علاوه بر دوره چشم، روی چانه ،پیشانی، دور لب و گونه نیز استفاده کنید.

جلبک‌ها از نظر خواص دارویی و غذایی یکی از غنی‌ترین و مهم‌ترین منابع به شمار می‌روند.جلبک‌های دریایی خوراکی دارای مقادیر قابل توجهی مواد آلی، انواع ویتامین‌ها، پروتئین، فیبر، چربی‌های غیر اشباع و ضروری برای بدن، آنتی اکسیدان‌ها و … می‌باشند.

به علت دارا بودن خواص متعدد این نوع جلبک‌ها از آنها در لوازم آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می‌شود. یکی از خواص جلبک قرمز حفظ جوانی و شادابی پوست می‌باشد.

با استفاده از محصولاتی که حاوی این نوع جلبک هستند می‌توانید پوستی جوان، هیدراته و شفاف داشته باشید.در واقع ضمن تامین مواد ضروری در رابطه با ترمیم و پاکسازی پوست نیز این نوع جلبک‌ها تاثیر دارند و می‌توان از آنها بیشترین بهره را برد.

پس از یک دوره مداوم استفاده از این محصول تاثیر چشمگیرش به وضوح قابل مشاهده است.

در بسته بندی این محصول، یک قاشق پلاستیک کوچک جهت برداشتن راحتتر پچ ها گذاشته شده است.

ویژگی ها:

  • پچ زیر چشم
  • دارای بافت ژله ای
  • دارای عصاره ی جلبک قرمز
  • آبرسان زیر چشم
  • افزایش جریان گردش خون
  • روشن و شفاف کننده دور چشم
  • رفع چروک های سطحی اطراف چشم
  • بهبود ورم و پف دور چشم
  • رفع تیرگی های اطراف چشم
  • آرامش بخش و شاداب کننده اطراف چشم
  • قابل استفاده زیر چشم، گونه، چانه، پیشانی و دور لب
  • بسته ۶۰ عددی = ۳۰ جفت

روش مصرف:
جهت استفاده پچ ها را بر روی ناحیه تمیز شده زیر چشمان بگذارید. به آرامی آن را توسط انگشت و یا جید رولر ماساژ دهید و اجازه دهید به مدت 15-20 دقیقه بماند، سپس بردارید. هر دو شب یک بار قبل از خواب از این ماسک استفاده کنید و  درصورت نیاز هر شب نیز قابل استفاده است.

معرفی برند:

محصولات بایوآکوا از سال ۲۰۰۹ در بین محصولات بهداشتی و آرایشی به چشم می‌خورد و  هر ساله تعدادی محصولات جدید به سبد کالایی این برند اضافه می‌شود. موسس این نام تجاری را می توان ژائو فنگ لیو دانست. محصولات بایواکوا از نظر تعداد و تنوع محصولات بسیار کامل است و از سال تولید تا کنون مصرف کنندگان بسیاری از این محصولات استفاده نموده اند. این شرکت مانند بسیاری از برند های تجاری بهداشتی و آرایشی  هدفی جز رضایت مشتریان و داشتن کیفیت عالی برای محصولات خود ندارد. محصولات بایوآکوا در تمام شاخه های بهداشتی محصول به بازار عرضه کرده است که در رقابت با نمونه های مشابه دارای کیفیت بسیار عالی هستند و دارای قیمت های مقرون به صرفه ای نیز می باشند. شرکت بایوآکوا در بخش تحقیق و توسعه خود  دارای دانش آموختگان و اساتیدی از دانشگاه ها ست که در مورد هر یک از محصولات  تحقیق و پژوهش انجام می‌دهند و محصولاتی  با اثراتی متفاوت را به بازار عرضه می کنند. موسسین این شرکت، شعار آن را زیبایی رنگ واقعی شماست را برای محصولات بایوآکوا انتخاب کرده اند.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *