کارگاه زیبایی

ریمل های اسنس رو بشناس

اسنس برند محبوب و پرتنوع لوازم آرایشی است که از سال ۲۰۰۲ از قلب اتحادیه اروپا به بازار عرضه شده است. محصولات اسنس با تنوع رنگ و مدل، کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه در تمام دنیا توانسته توجه خانم های جوان را به خودش جلب کند. نکته مهم و پیشرو در مورد این برند این است که در روند تولید محصولات اسنس، تست بر روی حیوانات انجام نمی شود و همین موضوع بسیار مورد توجه دوستداران حیوانات است و باعث شده که دیگر برندهای آرایشی نیز به سمت حذف تست حیوانی پیش بروند.

هر یک از محصولات این برند، در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا تولید می شوند.

بریم سراغ کارایی ریمل های اسنس. حتما شما هم انواع ریمل اسنس رو توی بازار و توی اینستاگرام دیدید و احتمالا نمیدونید فرق این ریمل ها چیه و کدوم یکی مناسب شماست. پس این مطلب رو حتما بخونید.

ریمل اسنس مدل I Love Extreme Crazy Volume صورتی رنگ، بلند کننده و مدل مناسب مژه های کوتاه  


ریمل آی لاو اکستریم کریزی ولوم اسنس یا همان ریمل اسنس صورتی برای خانم هایی که مژه‌های کوتاهی دارند بسیار مناسب است. این ریمل از یک برس فیبری انعطاف پذیر بهره می برد که بعد از استفاده از آن، از مژه هایی بلند و مرتب برخوردار خواهید شد. این ریمل ضد آب نمی باشد و به آسانی با آب و صابون یا پاک کننده های آرایشی پاک می شود.

ریمل اسنس مدل I Love Exterme Volume رنگ مشکی، حجم دهنده

ریمل اسنس مشکی از مواد نایلونی و الیاف ابریشم مصنوعی تولید شده که طول مژه ها را افزایش می دهد. این ریمل از برس فیبری با دو لبه شکاف دار بهره می برد که حاوی فرچه های کوچک‌تر می باشند. توسط این فرچه ها رنگدانه‌های بیشتری با مژه ها در تماس می باشند و حجم مژه‌ها افزایش چشمگیری پیدا می کند. ریمل‌ حجم دهنده I Love Exterme Volume نیز ضد آب نیست و به‌ آسانی با آب و پاک‌کننده‌ آرایشی پاک می شود.

ریمل اسنس I Love Extreme آبی رنگ، حجم دهنده و ضد آب

این ریمل از رنگدانه های مشکی بسیار قوی بهره می برد و مژه ها را به صورت چشمگیری پرپشت میکند. در استفاده ی طولانی مدت از این ریمل اسنس، به هیچ وجه زیر چشم شما سیاه نمی شود.

ریمل حجم‌دهنده اسنس «Essence » مدل «I Love Exterme Volume» نسخه‌ای ویژه از ریمل آی لاواکستریم (مشکی رنگ) است که به مژه‌های شما حجم بیشتری می‌دهد و ضد آب است. برس فیبری و انعطاف‌پذیر این ریمل ویژه، قابلیت حجم بخشیدن به مژه‌ها را ساده تر کرده و حجم دلخواهی را به مژه‌های شما می‌دهد. این ریمل با قابلیت حجم‌دهی مژه‌ها را بسیار خوش‌حالت خواهد کرد.این ریمل با ویژگی ضد آبی که دارد برای افرادی که در طول روز فعالیت های زیادی مثل ورزش و شنا دارند بسیار مناسب است.

ریمل اسنس I Love Extreme سبز رنگ، فر کننده مژه و پرپشت کننده

این محصول جدید ترین ریمل کمپانی اسنس است. از فرچه ای خاص بهره میبرد که باعث فر شدن مژه ها می شود و این کمپانی ادعا میکند که با استفاده از آن فریبندگی و زیبایی چشم ها چندین برابر می شود. ریمل سبز اسنس هم وارد ایران شده و در بازار و سایت های مختلف به فروش می رسد. ولی باید دقت داشته باشید که محصول مشابه انواع ریمل اسنس یا همان محصول فیک اسنس در بازار ایران بسیار زیاد است که معمولا ارزانتر و گاهی با قیمت محصول اصلی فروخته می شود.

قبل از انتخاب ریمل، نوع مژه‌ها و حالت چشمانتان را بشناسید تا در انتخاب دچار تردید نشوید و شاهد تاثیر بالای آن روی مژه‌هایتان باشید. ریمل اسنس از نوع ریمل های حجم دهنده است و برسی منحصربه‌فرد دارد که تمام مژه‌ها حتی مژه‌های ریز گوشه‌ی چشم را پوشش می‌دهد. اگر چشمان حساس دارید و یا از لنز استفاده می کنید اسنس برای شما انتخاب خوبی است. این ریمل مورد تایید متخصصان پوست است و به چشم و مژه های شما آسیب نمی‌رساند. ریمل آی لاو اکستریم محصولی مرغوب از اسنس محصول کشور آلمان است.

برای استفاده از ریمل فرچه آغشته به ریمل را روی مژه ها بکشید و فرچه را داخل محفظه بالا و پایین نکنید چون باعث ورود هوا و خشک شدن ریمل می شود. سپس فرچه را در انتهایی ترین قسمت مژه ها یعنی نزدیک پلک گذاشته و به آرامی به سمت سر مژه ها بکشید. این کار را تا رسیدن به حجم و حالت دلخواه ادامه دهید. برای داشتن نگاهی جذاب تر، به مژه های پلک پایین نیز ریمل بزنید.

انواع ریمل اسنس را هم اکنون با تضمین اصالت کالا میتونید از فروشگاه مدوکالا تهیه کنید. یکروزه به تهران ارسال میکنیم و به سراسر کشور هم با پست ارسال میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *